2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل به خاطر سرقت تلفن همراه

قتل به خاطر سرقت تلفن همراه

سارقان بعد از این حادثه فرار کردند و اکنون تحت تعقیب قرار دارند.

دوات آنلاین- سارقان موتور سوار در جریان سرقت تلفن همراه راکب یک موتورسیکلت، مرگ وی و زخمی شدن ترک نشین او را رقم زدند.

 

به گزارش روزنامه جوان، صبح شنبه سوم آبان قاضی دشتبان بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی ماموران پلیس از مرگ مشکوک پسر جوانی در یکی از بیمارستان های شرق تهران باخبر شدند و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.

 

تیم جنایی در بیمارستان با جسد پسر جوانی به نام حمید روبه رو شدند که حکایت از آن داشت که در سانحه رانندگی با موتورسیکلتی به کام مرگ رفته است.

 

بررسی ها نشان داد پسر فوت شده همراه دوستش با موتور سیکلت در بزرگراه باقری در حال حرکت بود که دچار سانحه و به بیمارستان منتقل می شوند.

 

بدین ترتیب مأموران پلیس برای تحقیق و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه مرگبار به سراغ دوست پسر فوت شده رفتند.

 

سرقت مرگبار

وی در حالی که به شدت مصدوم شده بود به مأموران پلیس گفت: ساعتی قبل از حادثه دوستم حمید با موتورسیکلتش به سراغ من آمد و قرار بود برای انجام کاری به شرق تهران برویم. حمید داخل بزرگراه باقری در حال رانندگی بود که تلفن همراهش زنگ خورد. او تلفنش را از جیبش بیرون آورد و در حال حرف زدن بود که احساس کردم، دو موتورسوار ما را تعقیب می کنند. هنوز دقایقی نگذشته بود که موتور سیکلت به ما نزدیک شد و در یک چشم به هم زدن ترک‌نشین موتورسیکلت گوشی را از دست حمید قاپید و حمید هم غافلگیر شد و تعادلش را از دست داد. وقتی زمین خوردیم هر دو به شدت زخمی شدیم که راننده های عبوری موضوع را به اورژانس اطلاع دادند و ما را به بیمارستان منتقل کردند که الان فهمیدم دوستم فوت کرده است.

 

مأموران پلیس در ادامه از شاهدان عینی تحقیق کردند که شاهدان هم اظهار داشتند دو پسر جوان در حال رانندگی با موتور سیکلت بودند که دو موتور سوار به آنها نزدیک شدند و یکی از آنها گوشی راننده موتور سیکلت را قاپید که باعث شد مالباخته تعادلش را از دست بدهد و موتور سیکلت انها واژگون شود.

 

بدین ترتیب با مشخص شدن این جنایت پرونده وارد مرحله تازه ای شد و قاضی دشتبان به ماموران پلیس دستور داد، سارقان قاتل را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

 

تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.