2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اعترافات عامل جنایت آتشین

اعترافات عامل جنایت آتشین

متهم توضیح داد چرا و چگونه پسرعمه‌اش را کشت و جسد او را به آتش کشید.

دوات آنلاین -جوانی که پسر عمه خود را در فسا به قتل رسانده و جسدش را آتش زده بود در اعترافات جدیدی اعلام کرد به خاطر مسائل مالی دست به جنایت زده است.

 

به گزارش «خبرجنوب»، چندی قبل در تماس با فوریت های پلیسی ١١٠ ماموران در جریان مرگ جوانی قرار گرفتند که مورد اصابت چاقو قرار گرفته و دچار سوختگی شدید شده بود.

 

شروع تحقیقات جنایی

با اطلاع ماموران از این حادثه به سرعت تیمی از کارآگاهان به محل که بیابانی اطراف فسا بود اعزام شده و رسیدگی به موضوع را آغاز کردند. آنان پس از حضور در محل با جسد سوخته جوانی که در گوشه ای افتاده رو به رو شدند.

 

ماموران که تحقیقات اولیه خود را آغاز کرده بودند در نخستین گام جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند تا علت اصلی فوت پسرجوان مشخص شود.

 

معرفی عامل جنایت

همزمان تیمی از کارآگاهان به بازجویی از خانواده قربانی پرداختند. آنها جوانی را عامل اصلی جنایت معرفی کردند و به کارآگاهان گفتند: متهم از مدت ها قبل با پسردایی اش اختلاف داشته و پس از اصابت چاقو با ریختن بنزین روی بدنش، او را به آتش کشیده و متواری شده است.

 

با ثبت اظهارات هولناک خانواده قربانی، به سرعت پرونده‌ای با موضوع «قتل عمد» تشکیل شدو برای بررسی در اختیار پلیس آگاهی فسا قرار گرفت و دستگیری قاتل به جریان افتاد.ماموران که برای دستگیری متهم به محل وقوع جنایت رفته بودند، متوجه شدندکه تنها مظنون این جنایت پس از ارتکاب به قتل از محل متواری شده است.

 

تحقیقات میدانی پلیس از اهالی محل نیز تاییدکردکه قاتل پیش از این نیز سابقه درگیری با وی را داشته است.همزمان با ردزنی‌های پلیس برای شناسایی مخفیگاه قاتل، گزارش پزشکی قانونی مرگ بر اثر اصابت چاقو و سوختگی شدید را تایید کرد. سرانجام پس از انجام اقدامات پلیسی و ردزنی‌ها محل های رفت و آمدقاتل شناسایی و در یکی از محله های شهرستان فسا در اقدامی ضربتی شناسایی و دستگیر شد.

 

دنبال انتقام بودم

با انتقال متهم به پلیس آگاهی روندبازجویی آغاز شد که او در همان تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: من و مقتول از مدت‌ها قبل بر سر موضوعات اخلاقی با هم مشکل داشتیم. مدت‌ها بود که دنبال انتقام جویی بودم بنابراین یک چاقو را برداشته و با موتورسیکلت نزد او رفتم با چاقو ضرباتی به او زدم .پس از ارتکاب جرم با بنزین جسدرا به آتش کشیده و فرار کردم.

 

وی مدعی شد برای ردگم کردن اقدام به آتش زدن کرده و متواری شده است.

 

متهم در حالی این ادعا را مطرح کرد که در تحقیقات تکمیلی پیرامون این جنایت مدعی شد به دلیل مشکلات مالی که با هم داشته اند او را کشته است.در ادامه متهم نزدبازپرس پرونده صحنه جنایت را بازسازی کرد و بار دیگر ادعاهای قبلی خود را عنوان کرد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.