2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
آیا سرهنگ سپنتا در سریال بوم و بانو عاشق مرجان شده و با او ازدواج می‌کند

آیا سرهنگ سپنتا در سریال بوم و بانو عاشق مرجان شده و با او ازدواج می‌کند

رفتارهای سرهنگ سپنتا مشکوک است. معلوم نیست او دنبال سرنخ می‌گردد یا عاشق مرجان شده است.

دوات آنلاین -سریال بوم و بانو که توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند علاوه بر موضوع و داستان اصلی، داستان فرعی زیادی دارد که همه آنها جذاب و قابل پیگیری هستند. یکی از این موضوعات نوع رابطه سرهنگ سپنتا ( بهنام تشکر) با مرجان با بازی ساغر قناعت است. آیا پای عشق به میان آمده است؟

 

سرهنگ سپنتا در جست و جوی سرنخ

سرهنگ سپنتا در جست‌جوی مدارکی درباره مرگ روزبه است و برای رسیدن به خواسته اصلی‌اش که همان نابود کردن تیمسار است از راه جدیدی وارد شده و سراغ دختر تیمسار رفته است. مرجان که هنوز داغدار نامزدش است نسبت به فرضیات سپنتا کنجکاو شده و حالا او هم می‌خواهد بداند آیا قتلی رخ داده است؟

 

مرجان برای پی بردن به راز مرگ نامزدش حاضر به همکاری با سرهنگ سپنتا شده و حتی علیه پدر خود کارهایی انجام می‌دهد. او از قبل نیز نسبت به پدرش احساس منفی داشت چون تیمسار مانع ازدواج او و روزبه شده بود.

 

مرجان از ارتباط با سرهنگ هدفی غیر از رازگشایی از مرگ روزبه ندارد اما آیا سپنتا نیز همین طور است؟

بهنام تشکر در نقش سرهنگ سپنتا در سریال بوم و بانو

ردپایی از عشق سرهنگ سپنتا

اگرچه سرهنگ سپنتا نیز دنبال مدرکی علیه تیمسار در مرگ روزبه است اما از رفتار و گفتارش این طور به نظر می‌رسد که به مرجان علاقه مند شده است و شاید یکی از دلایلی که گاه و بی گاه سراغ او می‌رود همین علاقه باشد اما در نهایت سپنتا آدمی منفعت طلب است که برای رسیدن به هدفش از حیله‌گری ابایی ندارد. او اگر پای منفعتش در میان باشد از عضق و علاقه هم چشم‌پوشی می‌کند.

 

سپنتا حتی اگر به مرجان علاقه مند هم شده باشد با توجه به شخصیتی که دارد این عشق را قربانی می‌کند تا بتواند به خواسته‌اش برسد. از طرفی او خوب می‌داند ازدواجش با مرجان محال است چون تیمسار چنین چیزی را قبول نمی‌کند.

 

یک احتمال هم این است که سرهنگ بعد از جمع آوری مدارک برای تیمسار شرط تعیین کند و بگوید در صورت ازدواج با مرجان از اعمال او چشم پوشی می‌کند. در این صورت تیمسار در بن بست قرار خواهد گرفت. اما آیا مرجان چنین چیزی را می‌پذیرد؟

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
سانادا 1400/06/20
سپنتا میخواد با ماهور ازدواج کنه نه مرجان هدچند من بیشتر از مرجان خوشم میاد تا ماهور
ناشناس 1399/07/22
والا بیشتر به نظر میاد عاشق ماهور شده تا مرجان

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.