2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بهزاد خرازی، بازیگر نقش عزت در سریال بوم و بانو: اتفاقات جذابی رخ می‌دهد

بهزاد خرازی، بازیگر نقش عزت در سریال بوم و بانو: اتفاقات جذابی رخ می‌دهد

بهزاد خرازی را بیشتر در کارهای مربوط به کودکان و نوجوانان دیده بودیم. او درباره بازی در نقش عزت در سریال بوم و بانو صحبت کرده است.‌

دوات آنلاین -سریال بوم و بانو از آن دست مجموعه‌هایی است که همه حتی بازیگران نقش‌های فرعی آن نیز به خوبی بازی کرده‌اند. یکی از این نقش‌ها شخصیت عزت، راننده تیمسار است که بهزاد خرازی به خوبی از عده آن برآمده است.

 

بهراد خرازی بازیگر نقش عزت در سریال بوم و بانو که در مجموعه های تلویزیونی نظیر سیب خنده، مجید دلبندم و ..‌. حضور داشته، در گفت و گو با خبرگزاری فارس، گفت: سالها بود دوست داشتم با آقای سلطانی کار کنم و وقتی این همکاری میسر شد متوجه شدم که تعریف هایی که از او کردند بی دلیل نبوده است و از این همکاری به شدت راضی و خوشحالم.

 

همه به عزت اعتماد دارند

وی درباره داستان این سریال تاریخی نیز بیان داشت: همانطور که دیدید این سریال قصه ای عاشقانه در بستر تاریخ را روایت می کند و اتفاق هایی در میان آن رخ می دهد که برای مخاطب جذابیت دارد. من هم زمانیکه فیلم نامه را خواندم به شدت با قصه این سریال ارتباط برقرار کردم و روایت قصه ای عاشقانه در بستر تاریخ برایم جذاب بود.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش همسر تیمسار: آخر سریال قابل پیش بینی نیست

 

این بازیگر درباره ایفای نقش عزت نیز گفت: عزت هم فردی است که در خانه تیمسار زندگی می کند و با توجه به شغلی که دارد، راننده اهالی عمارت است، همه به او اعتماد خاصی دارند و این ویژگی اش یکی از خصیصه هایی بود که دوستش داشتم.

بهزاد خرازی، بازیگر نقش عزت در سریال بوم و بانو

سختی کار در فضای تاریکی

خرازی درباره کار کردن در فضای تاریخی نیز بیان داشت: کار کردن در فضای تاریخی سخت است مخصوصا گریم بازیگر و من در این سریال مو و گریم خاصی داشتم. سخت تر اینکه ما خیلی از سکانس ها را در زمستان ضبط کردیم و به خاطر کرونا سه ماه پروژه تعطیل بود و از خرداد ماه که دوباره ضبط شروع شد مجبور بودیم دوباره راکوردهایمان را حفظ کنیم و پالتو و لباس های گرم تن کنیم. اما با این حال تنها چیزی که ما را دلگرم به ادامه کار می کرد همدلی و صمیمیت بین اعضای گروه بود. ما که با تمام توان کار کردیم و امیدوارم مردم هم این سریال را دوست داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: بازیگر نقش دایه: دایه شخصیتی تاثیرگذار است

 

وی درباره ساخت ادامه این سریال در فصل های بعدی نیز گفت: این موضوع به نظر مردم و سازندگان سریال بستگی دارد و آنها باید در این باره تصمیم گیری کنند.

 

فعالیت در حوزه کودک و نوجوان

خرازی درباره حضور خود در کارهای نوجوان محور تلویزیون نیز گفت: من در دهه ۷۰ در چند کار کودک و نوجوان بازی کردم که اتفاقا پرمخاطب هم شد اما این روزها به غیر از تعداد محدودی که می شناسیم کارهای خوبی در این زمینه ساخته نمی شود. اما مطمئنا اگر متن خوبی در حوزه کودک و نوجوان پیشنهاد شود خیلی دوست دارم کار کنم.

 

وی با یادآوری خاطره خوش از حضور خود در این آثار نیز گفت: این چند سریال جزو اولین کارهای تلویزیونی ام بود و در حقیقت با این کارها شناخته شدم و هنوز که هنوز است در هر کاری که بازی می کنم همچنان مرا مجید دلبندم صدا می زنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
امیر عباس 1399/08/03
سلام دوستان ببخشید کسی اسم ماشین پشتی (قرمزه)رو میدونه؟؟

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.