2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نقشه سیاه 2 شرخر برای مسافر زن

نقشه سیاه 2 شرخر برای مسافر زن

متهمان زن جوان را به بیابان‌های جنوب تهران برده و با سرقت پول و تلفن‌همراهش او را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

دوات آنلاین -دو شرخر وقتی نتوانستند طلبی را وصول كنند، زن جوان را ربوده و بعد از آزار و اذیت، او را در بیابان رها كردند.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، چندی پیش زن جوان از محل كارش بیرون آمد تا به خانه‌اش در غرب تهران برود. كنار خیابان منتظر تاكسی بود كه پرایدی با دو سرنشین مقابلش توقف كرد. بعد از گفتن مقصد، سوار شد كه راننده پس از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد. مردی كه روی صندلی عقب نشسته بود، چاقویی زیر گلوی این زن گذاشت و او را به مرگ تهدید كرد. آنها زن جوان را به بیابان‌های جنوب تهران برده و با سرقت پول و تلفن‌همراهش او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد هم او را در كنار جاده رها كرده و گریختند.

 

پس از شكایت این زن، پرونده‌ای نزد مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران تشكیل شد. شاكی در پلیس آگاهی تصاویر سارقان آزارگر را چهره‌نگاری كرد و پلیس در بررسی بانك مجرمان پلیس آگاهی، ردی از راننده كه دزد حرفه‌ای به نام مجید بود، به دست آوردند. بعد از هفت ماه روزهای پایانی هفته گذشته، مرد آزارگر كه به اتهام دزدی لوازم داخل خودرو در زندانی در غرب كشور بود، شناسایی و به تهران منتقل شد.

 

اعترافات متهم

متهم در جریان تحقیقات گفت: اهل یكی از استان‌های غربی كشور هستم. بارها به اتهام سرقت خودرو، لوازم آن و زورگیری بازداشت و به زندان افتادم. بهمن سال گذشته از زندان آزاد شدم، اما پول و كاری درست نداشتم. سراغ دوست خلافكارم رفتم كه تازه آزادشده و شرخری می‌كرد. می‌گفت برای وصول طلب افراد از 10 تا 200 میلیون تومان نصیبش می‌شود. دو بار همراه او رفتم كه 20 میلیون تومان دستمزد گرفتم. آن روز سراغم آمد و خواست برای زنده كردن طلب میلیاردی مردی به تهران برویم تا با گرفتن این پول نفری 100 میلیون تومان نصیب‌مان شود. آمدیم تهران و سراغ مرد مورد نظر رفتیم كه در خانه و كارخانه‌اش نبود. در مسیر مسافرخانه بودیم كه با دیدن شاكی و برق طلاهایش وسوسه شدیم از او سرقت كنیم. او را به‌عنوان مسافر سوار كرده و بعد از ربودن وی او را به اتوبانی در جنوب تهران  بردیم.  كتكش زدیم و بعد از آزار و اذیت وی پول، گوشی و طلاهایش را سرقت كردیم.

 

برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات برای دستگیری همدست فراری‌اش و رازگشایی از دیگر جرایم‌شان در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.