2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
حکم قصاص برای قاتل قهرمان پرورش اندام

حکم قصاص برای قاتل قهرمان پرورش اندام

مرد جوان برادرزنش را با انگیزه انتقام‌گیری به قتل رسانده است.

دوات آنلاین -حکم قصاص مردی که برادرزنش را که قهرمان پرورش اندام بود به قتل رسانده بود صادرشد.

 

به گزارش «خبرجنوب»، چندی قبل ساکنان منزلی در فسا با شنیدن فریادهایی، پلیس را خبر کردند. محل حادثه خانه ای کوچک بودکه وقتی پلیس به آن جا رسید، شلوغ شده بود. ماجرا اما وقتی جنایی شدکه مردی به مأموران گفت جسدپسر جوانی در منزل کشف شده است.

 

آغاز تحقیقات

ماموران پس از حضور در محل جسد مرد جوانی را که با چاقو به قتل رسیده بود مشاهده کردند. در بررسی های اولیه اینگونه به نظر می رسید که این مردجوان قربانی یک جنایت است پس از بازدیددقیق محل جسد این جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیقات اولیه آغاز شد.

 

در تحقیقات اولیه ماموران احتمال دادندکه وی از سوی فردی آشنا به قتل رسیده است با این وجودتحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کردند در حالی که چندساعت از این ماجرا می گذشت مشخص شدکه این مرد با چاقو به قتل رسیده و قاتل یا قاتلین پس از آن برای ردگم کردن صحنه ساختگی را طراحی کرده اند. در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت ماموران با خبر شدندمقتول قهرمان پرورش اندام است.

 

در تحقیقات پیرامون این موضوع سرنخ هایی به دست آمدو ماموران دریافتندکه وی از مدت ها قبل با شوهر خواهرش اختلاف داشته است. با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با شروع تحقیقات پلیسی مشخص شدکه عامل جنایت داماد این خانواده بوده است.

 

بررسی ها نشان می دادکه این مرد و مقتول از مدتی قبل دچار اختلاف شده بودند.ماموران در ادامه تحقیقات و در بررسی سرنخ هایی به دست آوردندکه نشان می داد او نیز پس از جنایت متواری شده است. در چنین شرایطی بازپرس جنایی دستور بازداشت وی را صادر کرد و مأموران راهی خانه او شدندو مردجوان را دستگیر کردند.

 

قتل با انگیزه انتقام‌جویی

متهم در جریان بازجویی‌ها ادعا کرد برای انتقام جویی دست به این جنایت هولناک زده است و گفت: سال ها پیش با دختر جوانی آشنا شدم. رفته رفته به هم علاقمندشدیم و با وی ازدواج کردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم اما به مرور همسرم مدام بهانه می گرفت و از همان زمان بودکه اختلافات ما شروع شد. در این میان با خانواده همسرم هم اختلاف پیدا کرده بودم. روز حادثه سر همان مسائل قبلی با برادر همسرم درگیر شده و با ضربه چاقو او را به قتل رساندم سپس جسدرا در گوشه ای رها کرده و متواری شدم.

 

متهم در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد. با توجه به اعتراف متهم، برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.

 

بدین ترتیب این پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد. جلسه رسیدگی به این پرونده در دادگاه کیفری یک استان فارس برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه نماینده دادستان به قرائت متن کیفرخواست پرداخت و خواستار مجازات متهم شد سپس اولیای دم درخواست خود را مطرح کردند.

 

در ادامه متهم برای دفاع از خود در جایگاه حاضر شد و به قتل اعتراف کرد و مدعی شد به دلیل اختلافات قبلی دست به جنایت زده است.

 

پس از اخذ دفاعیات متهم ختم جلسه رسیدگی اعلام و قضات وی را به قصاص نفس محکوم کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.