2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی پویان گنجی و دریا مرادی دشت پسر و عروس فاطمه گودرزی به بهانه بازی در نقش‌های یاور و گندم در سریال ایلدا

بیوگرافی پویان گنجی و دریا مرادی دشت پسر و عروس فاطمه گودرزی به بهانه بازی در نقش‌های یاور و گندم در سریال ایلدا

با زندگینامه پویان گنجی و دریا مرادی دشت، زوج هنرمند که عروس و پسر فاطمه گودرزی هستند در این مطلب بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -پویان گنجی و دریا مرادی دشت پسر و عروس فاطمه گودرزی هستند که در سریال ایلدا نقش‌های گندم و یاور را بازی کرده‌اند. با بیوگرافی این زوج هنرمند آشنا شوید.

پویان گنجی بازیگر نقش یاور در سریال ایلدا

زندگینامه پویان گنجی

پویان گنجی فرزند فاطمه گودرزی و عبدالرضا گنجی است. او روز 19 مرداد سال 1367 به دنیا آمده است و یک خواهر نیز دارد که خواهرش هم بازیگر است البته غیر از بازی ترجیح می‌دهد کمتر جلوی دوربین برود.

 

پویان گنجی در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده و مدرک کارشناسی دارد. او فعالیت حرفه‌ای خودش را از سال 87 شروع کرده و البته می‌گوید زیاد کار نکرده است. پویان می‌گوید به گفته دیگران شبیه رامبیر کاپور، بازیگر هندی است. او گفته: قبلا دست و پا زدم مجری باشم، اما نشد.

 

پویان گنجی قبل از بازی در نقش یاور در سریال ایلدا در فیلم مرا بشناس و سریال‌های چهل، ما فرشته نیستیم و جاده چالوس بازی کرده بود.

دریا مرادی دشت بازیگر نقش گندم در سریال ایلدا

زندگینامه دریا مرادی دشت

دریا مرادی دشت متولد سال 1368 و اهل تهران است. او یک خواهر دارد. دریا فعالیت بازیگری را از سال 89 شروع کرد و تا قبل از این که در سریال ایلدا در نقش گندم بازی کند در آثار زیر حضور داشت:

 

سریال تبریز در مه ( محمدرضا ورزی – ۱۳۸۹)

 

سریال ویلای من ( مهران مدیری – ۱۳۹۲)

 

سریال شوخی کردم ( مهران مدیری – ۱۳۹۲)

 

سریال در حاشیه ( مهران مدیری – ۱۳۹۳)

 

سریال امروز فردا ( حسین قناعت – ۱۳۹۰ )

 

تله فیلم الم شنگه ( حسین قناعت – ۱۳۹۰)

 

دریا و پویان در یک سریال به نام امروز- فردا با هم آشنا شدند. این آشنایی مربوط به سال 89 است و آنها 10 سال بعد با هم ازدواج کردند.

 

دریا رابطه خوبی با مادرشوهرش یعنی فاطمه گودرزی دارد و گفته است: او مادرشوهر نیست بلکه مثل مادر خودم است. من به عنوان مادرشوهر به او نگاه نمی‌کنم بلکه دوست هستیم و بهترین راهنمای من است.

فاطمه گودرزی در کنار پسر و عروسش

ازدواج پویان گنجی و دریا مرادی دشت

پویان گنجی در برنامه فرمول یک درباره نحوه ازدواج با همسرش توضیح داد: من و خانمم ۱۰ سال است همدیگر را می‌شناسیم و با آشنایی کامل خانواده‌ها ازدواج کردیم. سر کار هم با هم آشنا شدیم. من آدم استرسی نیستم، اما قبل از خواستگاری به خانمم می‌گفتم من استرس گرفته‌ام و نمی‌دانم چه بگویم. رفتیم و در جلسه بیشتر مامانم و مامانش صحبت کردند.

 

وی افزود: چایی هم آورد و دستش هم نلرزید. بالاخره ما هم ازدواج کردیم. ما برای مسائل مالی مشکل و جنگ و دعوا نداریم.

 

دریا مرادی دشت هم درباره شب خواستگاری و اینکه آیا شرطی گذاشته بوده، گفت: من استرس نداشتم و تا ۹ و نیم شب سرکار بودم. شرط هم نگذاشتم. دیگر اینقدر در این چند سال با هم صحبت کردیم کنار آمدیم و مشکلی نداشتیم.

 

وی درباره اولویت‌هایش برای ازدواج اظهار کرد: من نمی‌توانم جای هیچکس باشم و اولویت آدم‌ها خیلی فرق می‌کند. وقتی که با هم آشنا شدیم عشق و علاقه در اولویت بود. الان، ولی این مسئله دیده نمی‌شود. شاید برای همین است که ما در این شرایط ازدواج کردیم.

 

وی افزود: این روز‌ها در زندگی ها، در طلاق خیلی زود باز می‌شود، ولی ما خیلی فکر کردیم و خیلی شجاع بودیم و حالا که اینجا نشستم خیلی خوشحالم که ازدواج کردیم و عشق و منطق و همه چیز را در کنار هم داریم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.