2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اغفال دختر جوان با وعده خوانندگی

اغفال دختر جوان با وعده خوانندگی

کیانوش به من گفت که در خارج از کشور با خواننده‌های سرشناس آشناست و می‌تواند کلیپ‌های زیادی از من درست کند و...

دوات آنلاین -کارگر رستوران به بهانه خواننده کردن دختر جوان از وی 400 میلیون تومان کلاهبرداری کرد.

 

به نوشته روزنامه ایران، چندی قبل دختر جوانی به پلیس رفت و از سرقت 400 میلیون تومانی طلاهایش به دست یک خواننده زیرزمینی شکایت کرد. او گفت: پدر و مادر ثروتمندی دارم و وضع مالی خانواده‌ام خیلی خوب است. از آنجا که علاقه زیادی به خوانندگی دارم  در دانشگاه رشته  موسیقی را انتخاب کردم تا با این هنر به‌صورت آکادمیک آشنا شوم چرا که خیلی دلم می‌خواست خواننده شوم.

 

او ادامه داد: مدتی قبل در اینستاگرام کلیپی دیدم که پسری جوان در حال نواختن گیتار و خواندن بود. از صدایش خوشم آمد و درخواست دوستی در صفحه اینستاگرامش دادم. بعد از آن با هم آشنا شدیم و او گفت خواننده زیرزمینی است و در مجالس و میهمانی‌ها می‌خواند و در ترکیه هم استودیوی مجهزی دارند.

 

آرزوهای بزرگ

دختر جوان ادامه داد: کیانوش به من گفت که در خارج از کشور با خواننده‌های سرشناس آشناست و می‌تواند کلیپ‌های زیادی از من درست کند و در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش کند. من که آرزویم رسیدن به چنین جایی بود به او اعتماد کردم. بعد از آن ماجرا چند باری با کیانوش قرار ملاقات گذاشتم. او پسری خوش تیپ بود که با خودروهای گرانقیمت به محل قرار می‌آمد. در دیدارهایمان کیانوش گفت می‌تواند در ایران از من کلیپ بسازد و در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش کند. اما این کار نیاز به دستگاه‌های مجهز داشت. کیانوش به من گفت برای خرید دستگاه نیاز به پول دارد اما چون برای استودیو خودش در ترکیه کلی سرمایه‌گذاری کرده بود، پولی برای سرمایه‌گذاری در ایران ندارد. من به او گفتم می‌توانم طلاها و دلارهایی را که متعلق به پدر و مادرم و خودم است ، بیاورم. او هم قبول کرد و روز حادثه من با کیفی از طلاها و دلارها که حدود 400 میلیون تومان بود به محل قرار رفتم.

 

دختر جوان ادامه داد: سوار خودروی کیانوش شدم تا باهم به طلافروشی برویم. در بین راه گفت هوا گرم است و دلش نوشیدنی می‌خواهد و در مقابل سوپرمارکتی توقف کرد. از آنجایی که جای پارک نبود از من خواست که پیاده شوم و آبمیوه بخرم من هم قبول کردم اما وقتی برگشتم خبری از کیانوش و طلاها نبود. هرچه با تلفنش تماس گرفتم جواب نداد و تازه فهمیدم همه اینها نقشه و کلاهبرداری بوده است.

 

با شکایت دختر جوان تحقیقات برای دستگیری کیانوش آغاز و چند روز بعد وی دستگیر شد.

 

متهم در حالی که به جرم خود اعتراف می‌کرد، گفت: من در رستوران کار می‌کنم از آنجایی که صدای خوبی هم دارم گاهی اوقات در رستوران می‌خوانم. گاهی هم به میهمانی‌ها می‌روم و خوانندگی می‌کنم، اما با شیوع کرونا و تعطیلی رستوران‌ها و مجالس کار و بارم کساد شده بود.وقتی فرنوش به من پیام داد و دیدم وضع مالی خوبی دارد تصمیم گرفتم از طریق او برای خودم استودیویی بزنم و کار و کاسبی راه بیندازم. با این فکر که فرنوش پولدار است و پول‌هایی که من از او می‌گرفتم آسیب زیادی به او و خانواده‌اش نمی‌زند، نقشه‌ام را اجرا کردم.

 

وی گفت: برای جلب اعتمادش هر بار با یک خودروی کرایه‌ای به سر قرار می‌رفتم. به دروغ می‌گفتم وضع مالی خوبی دارم. به او گفتم خانواده‌ام ساکن ترکیه هستند و حتی از او خواستگاری کردم که مطمئن شود دل به او بستم.

 

بدین ترتیب متهم با صدور قرار قانونی بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.