2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
اغفال 3 زن پولدار با وعده ازدواج

اغفال 3 زن پولدار با وعده ازدواج

این زنان به دام وعده های پوشالی بازرگان تقلبی افتادند.

دوات آنلاین -فرد کلاهبرداری که با معرفی خود به عنوان بازرگان بین‌المللی با وعده ازدواج از سه زن  اخاذی کلانی کرده بود، دستگیر شد. 

 

دستگیری  این کلاهبردار که  راز پلیدی در سر  داشت و سه زن کرمانی را اغفال کرد و به دام شیطانی اش کشاند در حالی در دستور کار ماموران انتظامی  قرار گرفت که چندی پیش زن جوانی به پلیس آگاهی  کرمان رفت و از مرد ۳۵ ساله ای شکایت کرد؛ شاکی در مقر پلیس در اظهاراتی مدعی شد،  فردی به بهانه ازدواج با  من ارتباط برقرار و خود را به عنوان بازرگان بین المللی عازم کشور کانادا معرفی کرد.

 

شاکی افزود: این فرد با وعده ازدواج، ۱۴۰ میلیون  تومان از من اخاذی و کلاهبرداری کرده است. این مال باخته  ادامه داد: علاوه بر مبلغ مزبور، خودروی سواری پژو ۲۰۶ خود را دو دستی  تقدیم این  کلاهبردار کردم که پس از مدتی کاملا با من  قطع ارتباط کرده است و پاسخ گوی تماس هایم نیست.

 

پس از ثبت اظهارات شاکی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و بررسی های  آنان بیانگر این بود که این مجرم سابقه دار تازه نامزد کرده است و به استان های اصفهان و هرمزگان گریخته و در چند نقطه استان کرمان نیز حضور داشته است.

 

سردار  ناظری  فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دستگیری این متهم سابقه دار در یکی از روستاهای استان کرمان گفت: این متهم به همین شیوه با شناسایی و اغفال بانوان جوان سرمایه دار، از دو  خانم دیگر نیز بیش از دو میلیارد ریال اخاذی کرده است.

 

منبع:روزنامه خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.