2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم چارلی در تهران، خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل فیلم چارلی در تهران، خلاصه داستان و بازیگران

همه اطلاعاتی که قبل از تماشای فیلم چاری در تهران لازم است بدانید در این مطلب جمع آوری شده است.

دوات آنلاین -فیلم چارلی در تهران یک کمدی خوش ساخت و جالب توجه است که بازیگران مطرحی در ان حضور دارند. این فیلم را مهدی آقابابایی کارگردانی کرده است.

 

مهدی آقابابایی کارگردان این فیلم گفت: این فیلم دشواری های اجرایی خاص خود را داشت و به جهت اجرا با فیلمنامه ای پر بازیگر و با لوکیشن های متعدد روبرو بودیم.

علیرضا خمسه در فیلم چارلی در تهران

آقابابایی ادامه داد: فیلمنامه چارلی در تهران بیش از آنچه تصور می شد، سختی هایی را به همراه داشت. سختی ها و دشواری های اجرایی فیلمنامه، گریبانگیر همه  عوامل و بازیگران فیلم شده بود.

عکسی از فیلم چارلی در تهران

خلاصه داستان فیلم چارلی در تهران

در خلاصه داستان این فیلم آمده اس: شخصی به نام سلیم (چارلی) است بازیگری قدیمی است و به واسطه یکسری اتفاقات با لباس چارلی چاپلین در مکان‌های مختلفی ظاهر می‌شود و ...

عکسی از فیلم چارلی در تهران

بازیگران فیلم چارلی در تهران

بازیگران چارلی در تهران عبارتند از: علیرضا خمسه، امیر غفارمنش، مهشید جوادی، سحر خزائلی، افسانه چهره آزاد، جواد زیتونی، علی رجائی، امیر حسین رضایی، سیامک اشعریون، نفیسه خلجی، حنانه آجرلو، دریا مجیدی، سید مرتضی حسینی، هادی رجائی مهر، مرضیه موسوی، پارسا صحرایی، آناهیتا مالمیر، اسماء کربندی، رضا مرتضوی، رضا آزادفلاح، حمید ربیعی، محمد بروجردی، علی صادق پور، حسنعلی حسن ناصری، بهرام درنگ، رضا مژده ایی نیا، شهاب اشعریون، یاسین عباسی، علی عباسی، لیلا ابراهیمی ... و با هنرمندی: سید کمال سید محسن.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.