2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جزییات تازه از قتل راننده مسافرکش به دست سارق

جزییات تازه از قتل راننده مسافرکش به دست سارق

متهم اعتراف کرد: راننده خودرو را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را در حوالی شهر بردسیر در زیر خاک دفن کرده است.

دوات آنلاین -پرونده قتل راننده تاکسی در شیراز وارد مرحله تازه ای شد. مأموران پلیس فارس از ناپدید شدن راننده خودرو پژو با خبر شدند. مرد میانسال که خبر گم شدن مرموز را اعلام کرد به پلیس گفت: مرد مفقودی راننده خطی تاکسی های شیراز - زاهدان است. امروز هم مثل همیشه خانه را برای کار ترک کرد اما ساعت‌هاست که از او بی خبریم تلفن همراهش نیز خاموش است به همین خاطر نگرانش شده ایم.

 

به دنبال این شکایت بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس واردعمل شده و در نخستین گام به بررسی در بیمارستان‌ها و کلانتری ها پرداختند اما هیچ رد و سرنخی از مرد میانسال به دست نیامد. از آنجایی که دوستان و اقوام وی نیز از او بی‌خبر بودند، احتمال آدم‌ربایی یا قتل وی قوت گرفت.

 

در ادامه شماره پلاک خودرو وی به پلیس سراسر کشور مخابره شدتا اینکه مشخص شدکه چندروز قبل از این ماجرا تعدادی خودروی وی را به مقصد سیستان کرایه کرده و از آن تاریخ هیچ سرنخی از وی در دست نیست. در نهایت مسیر تحقیقات ماموران واردمرحله تازه ای شد و تحقیقات برای افشای راز مرموز مفقودشدن این مردآغاز شد.

 

در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت ماموران باخبر شدندکه مبلغی پول از حساب یک زن به حساب راننده تاکسی واریز شده است از این رو برای به دست آمدن سرنخی واردعمل شده و زن جوانی را که صاحب واریز کننده پول بود احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

 

وی در بازجویی ها مدعی شد به درخواست برادرزاده اش مبلغی پول به حساب راننده تاکسی ریخته و از سرنوشت وی اطلاعی ندارد. در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان پی بردندتلفن همراه راننده نیز خاموش است.

 

سرنخ‌های پلیسی

در حالی که تحقیقات در این رابطه ادامه داشت ماموران سرنخ‌های دیگری به دست آورده و پی بردند که چهار نفر خودرو را به مقصد سیستان کرایه کرده از این رو احتمال دادندکه مسافران از سرنوشت وی اطلاعی دارند. در ادامه تحقیقات در بررسی اظهارات خانواده این مرد جوان مشخص شد این فرد راننده یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نوک مدادی است چند روز است از منزل خارج و تاکنون برنگشته است.در بررسی‌های میدانی کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی مشخص شد که این فرد چند مرد جوان را به عنوان مسافر دربستی از شیراز به مقصد ایرانشهر سوار خودرو کرده و از آن مدت مفقود شده است.

 

در ادامه تحقیقات پلیسی سرنخ‌های از تردد پژو ۴۰۵ فرد مفقودالاثر در شهرستان مهرستان بدست آمد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری تحقیقات گسترده میدانی سارق خودرو را که جوانی ۲۱ ساله است شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه در یکی از روستاهای مهرستان دستگیر کردند.

 

اعترافات متهم به قتل

متهم به قتل در بازجویی‌های علمی پلیس اعلام داشت به همراه برادر و یکی از دوستانش که در یک کشتارگاه مرغ در شیراز مشغول به کار بوده برای برگشت به منزل خودرو پژو را به مقصد ایرانشهر دربست کرده و در بین راه راننده خودرو را با ضربات چاقو به قتل رسانده و جسدش را در حوالی شهر بردسیر در زیر خاک دفن کرده است.

 

با توجه به محل وقوع جرم این پرونده برای رسیدگی به ایرانشهر ارسال شد.

 

منبع: خبر جنوب

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.