2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
خلاصه داستان و بازیگران سریال نفس گرم+ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

خلاصه داستان و بازیگران سریال نفس گرم+ ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

سریال نفس گرم مجموعه‌ای جذاب و تماشایی است که روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است.

دوات آنلاین -سریال نفس گرم به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور دغدغه هایی از جمله نمایش سبک زندگی اسلامی را مطرح می‌کند. این سریال که محصول سال 1394 است از شبکه یک پخش شد و اکنون روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

عکسی از سریال نفس گرم

خلاصه داستان سریال نفس گرم

داستان این سریال درباره معلمی به نام ملیحه که همیشه به رهنمودهای قرانی عمل و در برابر مشیت الهی، خود را تسلیم کرده است. او زندگی راحت و آرامی به همراه همسرش حاج مرتضی دارد، اما تصادف حاج مرتضی، زندگی آن‌ها را تحت الشعاع قرار داده و از مسیر آرام خود خارج کرده است. حاج مرتضی به کما می‌رود و ملیحه هر روز به ملاقات او به بیمارستان می‎رود که در همین روزها زنی را می‌بیند که به ملاقات همسرش آمده و...

 

عسگرپور درباره این سریال و جزییات آن توضیح می دهد: نفس گرم سریالی است که زنان در آن محوریت بیشتری دارند. البته اینگونه نیست که در آن فقط دنیای زنان را بینیم بلکه زندگی این زنان در ارتباط با مردان معنا پیدا می کند. این زنان از قشرهای مختلفی هستند، به طور مثال شخصیت اصلی قصه زنی است که تعداد زیادی از زنان دیگر او را مراد خود می دانند و در جلسات وعظ وی شرکت می کنند و از او درس اخلاق و رهنمودهایی را می گیرند یا زنی که به دلیل مسایل مالی مجبور به کار است و یا حتی زنی که به دلیل یک خصومت فامیلی با خانواده اصلی داستان دچار یک جنگ روانی می شود.

عکسی از سریال نفس گرم

بازیگران سریال نفس گرم

مرجانه گلچین، محمود پاک‌نیت، حامد کمیلی، رویا تیموری، محمد عمرانی، لیندا کیانی، نیلوفر خوش‎خلق، سیما تیرانداز و ... از جمله بازیگران این سریال هستند.

عکسی از سریال نفس گرم

شخصیت ملیحه در سریال نفس گرم

کارگردان سریال نفس گرم درباره شخصیت ملیحه و داستان هایی که پیرامون زندگی وی رقم می خورد بیان می کند: در شخصیت این زن نکاتی وجود دارد که تاکنون دیده نشده است، موقعیتی که در این سریال برای ملیحه به وجود می آید به نحوی است که هر یک از ما با خود فکر کنیم که اتفاقات زندگی او می تواند برای هر کدام از ما هم رخ دهد و خود را جای او بگذاریم.

 

عسگرپور به قرار گرفتن شخصیت ها در برابر آزمایش های مختلف در این سریال اشاره می کند و می گوید: آزمایش هایی که پی در پی برای انسان ها به وجود می آید و دو راهی هایی که در مسیر زندگی با آنها مواجه می شویم و اینکه یک اشتباه کوچک چه آثار وضعی می تواند در بر داشته باشد شالوده اصلی سریال «نفس گرم» را تشکیل می دهد.

عکسی از سریال نفس گرم

نفس گرم چند قسمت است

سریال نفس گرم در 35 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید و پخش می‌شود.

عکسی از سریال نفس گرم

ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم

این سریال هر شب ساعت 21 از شبکه آی ‌فیلم فارسی پخش می‌شود و تکرار آن نیز در ساعات 5 بامداد و 13روز بعد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.