2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
قاتل تازه داماد شناسایی نشد

قاتل تازه داماد شناسایی نشد

سارقی جنایتکار تازه داماد را 29 ماه پیش به قتل رساند و گریخت.

دوات آنلاین -پرونده قتل تازه‌داماد توسط دزدان موبایل‌قاپ، پس از 29 ماه تحقیقات بی‌نتیجه ماند و اولیای دم درخواست دریافت دیه از بیت‌المال را مطرح کردند.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، هجدهم فروردین سال 97 تازه‌داماد جوان همراه نوعروسش سوار بر خودروی پژوی خود در خیابان خرمشهر حوالی خیابان کمیل،  با دو جوان موتورسوار تصادف کردند. همزمان با این تصادف، مردی فریاد زد که این موتورسواران گوشی‌ام را قاپیده‌اند. تازه‌داماد قصد ممانعت از فرار دو موتورسوار را داشت که آنها با چاقو ضربه‌ای به قلب او زده و از محل گریختند.مرد جوان به بیمارستان منتقل و ساعاتی بعد فوت کرد.

 

بعد از این جنایت، پلیس تهران تحقیقات برای رازگشایی از این ماجرا و دستگیری قاتل و همدست فراری‌اش را آغاز کرد. در این مرحله ماموران از مالباخته‌ای که دزدان گوشی‌اش را سرقت کرده بودند، تحقیق کردند که مشخص شد او وکیل دادگستری بوده و سارقان با تعقیب وی، گوشی‌اش را سرقت کرده‌اند.

 

تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای کشف این پرونده بی‌نتیجه ماند و بعد از 29 ماه، خانواده مقتول با حضور نزد احسان زمانی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران، اعلام کردند که چون قاتل شناسایی نشده، خواستار دریافت دیه از بیت‌المال هستند. بنابراین بازپرس جنایی با درخواست آنها موافقت کرد و پرونده این قتل برای تعیین تکلیف در ارتباط با پرداخت دیه به خانواده مقتول به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
م 1399/06/17
اين خبر كاملا دروغ است. من همسر محمودرضا هستم و كسي نيومده از من مصاحبه كند.خيابان دوطرفه بود و سارقين داشتن فرار ميكردند و منو همسرم نميدونستيم كه اونا دزد هستن.همسرم پياده شد كمكشون كرد من داخل ماشين بودم و چون پشتم بود وآنها پشتشان به ماشين بود وهوا تاريك بود من نتوانستم چهره آنها را شناسايي كنم. همسرم بي خبر از اينكه آنها دزد هستند كمكشان كرد ولي اونا تا اومدن نشستن برن همسرم رو با چاقو زدند و رفتند. هيچ درگيري وهيچ چيزي نشده بود اونا بعد از اينكه همسرم رو با چاقو زدند تازه بعدش اومدن و گفتن دزد و من فهميدم آنها دزد بودند. من خواهان پيدا كردن قاتل و اعدامش هستم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.