2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
جنایت در دوئل عشقی

جنایت در دوئل عشقی

قاتل و مقتول هر دو عاشق زنی 30 ساله بودند و در نهایت سر این موضوع با هم درگیر شدند و ...

دوات آنلاین -دعوای دو مرد در پاتوق معتادان در محله شهدا برسر یک زن با قتل پایان گرفت.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، ساعت سه بامداد سیزدهم شهریور امسال صدای دعوا و درگیری از پاتوق افراد معتاد و خلافکار در یکی از کوچه‌های محله شهدای تهران شنیده شد. همسایه‌ها سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمده و با صحنه عجیب روبه‌رو شدند. آنها مرد جوانی را دیدندکه با لباس خونین و چاقو به دست از خانه‌ای بیرون آمد و گریخت. یکی از همسایه‌ها وارد خانه شد و با جسد مردی روبه‌رو شد که ضربه چاقو به گردنش اصابت کرده بود.

 

با حضور ماموران در محل، موضوع این جنایت به رحیم دشتبان، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد.

 

 در جریان تحقیقات یکی از دوستان مقتول که در پاتوق معتادان حضور داشت به پلیس گفت: هرازگاهی برای مصرف مواد به این خانه می‌آمدم مقتول نیز هر گاهی می‌آمد و در اینجا با هم دوست شدیم. او دلباخته زن جوانی شده بود اما این اواخر متوجه شد که شهروز 30 ساله نیز دلباخته و رقیب عشقی او شده است و چندبار سر همین مساله با هم درگیر شدند. آن شب نیز دوستم به اینجا آمد که به طور اتفاقی  رقیب عشقی‌اش را دید. میان آنها دعوایی شکل گرفت و دوستم مدام از او می‌خواست که دست از سر زنی که به وی علاقه دارد، بردارد و سراغ زن دیگری برود اما رقیب عشقی او دست‌بردار نبود و در نهایت با هم دعوایشان شد و درگیری بالا گرفت. هر چه سعی کردیم دو رقیب عشقی را از هم جدا کنیم فایده‌ای نداشت و سرانجام هم دعوایشان با قتل پایان گرفت. 

 

با مشخص‌شدن هویت مقتول و به‌دست‌آمدن هویت متهم به قتل فراری او تحت تعقیب پلیس جنایی پایتخت  قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.