2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
امین و دارا حیایی؛ پدر و پسر سلبریتی و محبوب

امین و دارا حیایی؛ پدر و پسر سلبریتی و محبوب

کمتر پیش آمده است یک پدر و پسر بتوانند تا این حد به محبوبیت دست پیدا کنند. راز آنها برای موفقیت چیست؟

دوات آنلاین -امین و پسرش دارا حیایی پدر و پسری بسیار محبوب هستند که هر کدام طرفداران خودشان را دارند. این پدر و فرزند مخصوصا در یک سال اخیر توانسته‌اند بسیاری از توجه‌ها را جلب کنند.

امین حیایی بازیگری همیشه محبوب

امین حیایی؛ همیشه صادق، همیشه مهربان

امین حیایی متولد 19 خرداد سال 1349 است و از سال 1370 با بازی در فیلم دو همسفر ساخته اصغر هاشمی وارد سینما شد. او در این سال‌ها پله‌های موفقیت را یکی بعد از دیگری طی کرد تا این‌که این روزها پشت میز داوری برنامه عصر جدید نشسته و خودش اذعان دارد که حضور در عصر جدید بر شهرت و محبوبیت او افزوده است.

 

امین حیایی در تمام این سال‌ها کار خود را بدون حاشیه انجام داده است.  با کمی جست‌وجو متوجه می‌شویم یا اصلا پیش نیامده یا به ندرت رخ داده که خبری حاشیه‌ای درباره این بازیگر منتشر شود. او هرگز با فرد یا افرادی وارد تقابل نشده و سعی کرده همیشه در رفتار و گفتارش صداقت داشته باشد. همین هم باعث شده مخاطبان امین او را باور کنند.

 

امین حیایی در تمام این سال‌ها در ژانرهای مختلف از کمدی تا درام اجتماعی بازی کرده و نشان داده توانایی‌هایش محدود به یک ژانر یا تیپ خاص نیست. همچنین او در همه قالب‌ها حضور داشته از سینما تا سریال‌های تلویزیونی و شبکه نمایش خانگی با سریال آقازاده.

 

حیایی علاوه بر بازیگری، خوانندگی هم می‌کند و کلاس‌های آموزش بازیگری نیز دارد. او در برنامه عصر جدید چند بار نشان داده وقتی کاری از دستش بربیاید برای دیگران انجام می‌دهد و از کمک به دیگران دریغ نمی‌کند.

دارا حیایی بازیگری بدون حایشه است

دارا حیایی؛ چهره‌ای جوان و محبوب

دارا حیایی اگرچه شاید در ابتدا به عنوان پسر امین شناخته می‌شد اما خیلی زود شخصیت خودش را پیدا کرد. او که در فیلم شعله ور با پدرش هم‌بازی شده بود در سریال از سرنوشت این فرصت را به دست آورد تا توانایی‌هایش را بیشتر نشان بدهد و ثابت کند در این حرفه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

دارا حیایی در نقش هاشم در سریال از سرنوشت خیلی خوب بازی کرده اما این همه دلیل محبوبیت او نیست. دارا بسیار با صداقت رفتار کرده و این را می‌توان از مصاحبه‌هایی که انجام داده به خوبی فهمید. او بر خلاف چند نفر از چهره‌های جوان که بعد از رسیدن به شهرت دچار حاشیه شدند همانند پدرش از هر حاشیه‌ای دوری کرده و تمرکز خودش را روی کارش گذاشته است.

 

به نظر می‌رسد رمز اصلی موفقیت این پدر و پسر همان دور ماندن از حواشی و البته صداقت آنها باشد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.