2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
رقابت سریال دل با آقازاده در شبکه نمایش خانگی

رقابت سریال دل با آقازاده در شبکه نمایش خانگی

این دو سریال با هم در جذب مخاطب رقابت تنگاتنگی دارند البته هر دو بسیار پرمخاطب هستند.

دوات آنلاین -با اتمام سریال هم گناه حالا رقابت اصلی در شبکه نمایش خانگی میان دو سریال دل و آقازاده است و به نظر می‌رسد سریال موچین که یک سریال کمدی است هنوز تا رسیدن به آمار این دو مجموعه فاصله دارد.

پوستری از سریال دل

سریال دل پرطرفدار و پرانتقاد

سریال دل به قسمت 40 نزدیک می‌شود و در تمام این مدت توانسته مخاطبان زیادی را حفظ کند البته این سریال از تیغ نقد در امان نمانده و انتقادهای زیادی به آن وارد می‌شود.

 

طولانی شدن سریال یکی از این انتقادها است که منوچهر هادی در گفت‌وگو با فریدون جیرانی درباره آن صحبت کرده بود و به نظر می‌رسد از نگاه کارگردان، ریتم کند سریال عمدی و در جهت داستان است.

 

یکی دیگر از انتقادها که هوشنگ گلمکانی آن را مطرح کرد نشان دادن زندگی تجملاتی در این سریال است که هادی در پاسخ گفت قصدش نقد کردن زندگی این گروه بوده است.

 

برخی منتقدان نیز به بازیگران انتقادهایی را وارد کرده‌اند.

 

سریال دل در حالی پیش می‌رود که هنوز سرنوشت رستا و آرش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

عکسی از سریال آقازاده

سریال آقازاده هنوز در ابتدای راه

سریال آقازاده کار مشترک جدید حامد عنقا و بهرنگ توفیقی است که هنوز در ابتدای راه قرار دارد. دو قسمت 9 و 10 این سریال در نماوا توانستند از دل پربازدیدتر شوند اما باید دید این سریال می‌تواند همچنان موفقیت خود را حفظ کند.

 

در قسمت اول این سریال نشان داده شد راضیه کشته می‌شود. در تبلیغ این سریال نیز نوشته می‌شود این قصه با خون به پایان می‌رسد اما آیا راضیه واقعا به قتل می‌رسد؟ یا باید منتظر پایانی غافلگیرکننده بود.

 

سریال آقازاده با حواشی نیز همراه بوده است. سکانس صیغه یک ساعته، سکانسی که گفته می‌شد کنایه به محمدعلی نجفی است و ... همه از حواشی این سریال است اما جدای از آن نقدهایی نیز به آن وارد می‌شود. از جمله این‌که داستان در قسمت‌های اخیر پیش نرفته و اطلاعات تازه‌ای به مخاطب داده نشده است. البته برخی نیز به سن امیر آقایی و بازی او در نقشی بسیار جوان‌تر از خودش انتقاد دارند.

 

با این حال آقازاده نشان داده در شبکه نمایش خانگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و شاید همان طور که جنجالی شروع کرد و نسخه فیزیکی قسمت اول آن در 24 ساعت تمام شد، توفانی نیز به پایان برسد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.