2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
نظرات مردمی درباره سریال دل؛ در انتظار قسمت آخر

نظرات مردمی درباره سریال دل؛ در انتظار قسمت آخر

چند نمونه از نظرات مردمی درباره سریال دل را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال دل سریالی پرطرفدار است که توانسته در شبکه نمایش خانگی موفق عمل کند. منوچهر هادی که پیش از این سریال عاشقانه‌ها را روانه خانه‌ها کرده بود بعد از دل سراغ فصل دوم سریال عاشقانه‌ها می‌رود البته این سریال گیسو نام دارد. هادی نشان داده کارگردانی است که داستان را خوب می‌شناسد و هر گاه سراغ فیلم یا سریالی می‌رود موفق عمل می‌کند. او در فیلم‌هایی نظیر رحمان 1400 نیز به موفقیت‌های زیادی دست یافته و علاوه بر این در سریال دلدادگان که از شبکه سه پخش شد هم پرمخاطب بود اما نظرات مردمی درباره سریال دل چیست؟

 

انتقاد از طولانی شدن سریال دل

طبیعی است که نظرات بسیار متنوع و متفاوت باشد اما عده‌ای از بینندگان دل نسبت به طولانی شدن آن انتقاد دارند. مخاطبی به نام اکبر نظر داده است: فیلم با موضوع خیلی جالبیه ولی کارگردان داره خیلی طولش میده سرد شده فیلم.

 

زهرا نوشته است: خیلی دیگه داره طولانی و بی مزه میشه.

 

الیاسی نظر داده است: فیلم قشنگیه اماطولانی شده خیلی تکراری داره هرلحظه ولی درکل خوبه.

 

یکی دیگر از بینندگان نظر داده است: نصف سریال داستانش تکراری نشون میده.

عکسی از سریال دل

بازی خوب بازیگران

اگرچه عده‌ای نسبت به طولانی شدن سریال دل انتقاد دارند. برخی نیز این موضوع را اصلا مشکل نمی‌دانند و در عوض از بازی‌های خوب بازیگران تعریف کرده‌اند.

 

مخاطبی نظر داده است: سریال بسیار عالی هست. مخصوصا بازی ساره بیات و حامد بهداد خیلی عالی هست درسته که طولانی هست ولی حرف نداره.

 

بیشتر بخوانید: رقابت سریال مانکن، دل، آقازاده و هم گناه؛ کدام پرمخاطب‌ترند

 

یکی دیگر از مخاطبان نوشته است: خیلی خوبه حرف ندارن و من هم با طولانی شدنش مشکل ندارم و تکراری هم نیست و بازیگران خیلی خوبی در اون بازی کردن.

 

یکی دیگر از بینندگان سریال دل نوشته است: فیلم خیلی خوبه عالیه مخصوصا بازی کردن خانم بیات و آقای بهداد درسته که داره خیلی طولانی میشه اما خیلی جذابه ممنون از آقای منوچهر هادی که این فیلم رو درست کردند

عکسی از سریال دل

موافقت همراه با انتقاد

برخی دیگر از بینندگان نظری میانه دارند. یعنی هم از سریال تعریف کرده و هم انتقاد طولانی بودن را وارد دانسته‌اند.

 

زهرا نوشته است: بازیگرهای خوبی در سریال بازی میکنند موضوع فیلم جالبه ولی مشکل خیلی بزگی که داره و باعث شده که جذابیت فیلم کم بشه اینه که برای اینکه زیادی طولانی شده و یکم کسل کننده شده متاسفانه.

 

راحله نوشته است: سریال خوبیه. هم هیجان داشت اون اوایل و هم ما منتظربودیم قسمت بعدی پخش شه ببینیم چی میشه ولی الان دیگه خیلی داره کش دارمیشه و اتفاقاتی که هست داره تکرار میشه اینکه خیلی دارن طولانیش میکنن اصلاجالب نیست. ولی محوریت و کلیت فیلم خوبه.

 

در انتظار پایان خوش

اکثر مخاطبان سریال دل در انتظار پایان خوش هستند و دوست دارند در قسمت آخر همه چیز با شادی به پایان برسد. قسمت آخر سریال مانکن با مرگ شخصیت اصلی آن یعنی کاوه همراه بود و همین امر اتفاقات زیادی را در پی داشت. حالا بسیاری از بینندگان سریال دل بر این موضوع تاکید دارند که می‌خواهند پایانی خوش را تماشا کنند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محسن 1402/02/19
کل فیلم مفید۹۰دقیقه نبود ولی هزار بار فیلمو تکرار میکرد واقعا خسته کننده بود
ناشناس 1402/02/16
لطفا نظرتون راجب جزیره بگین
ناشناس 1402/02/16
برین مانکن ببینین و دل هم قشنگ بود اقازاده هم خوب بود ولی مانکن یه چیز دیگه موافقی بکوب لایکو
بهار 1402/02/02
بسیار سریال نامردی بود یه عده بخاطر دل شکستن بقیه راحت دارن زندگی میکنن
آرام 1401/12/24
خیلی سریال قشنگی بود و ناراحتم چرا آقای راد در مورد فیلم اونجوری گفته چون همه در نقش خودشون بسیار عالی و به روز بازی کردن .حتی لباساشون به روز و شیک .فوق العاده بود .
ریحان 1401/12/11
بنظرم اصلا سریال خوبی نبود ۴۰ قسمت بود که اصن به جز دو سه قسمت اولش هییچ اتفاق خاصی نیفتاد و ارش از اول تا اخردنبال رستا بود رستا هم سعی میکرد دور شه ازش نمین! اون همه بازیگرای خوب و محبوب نو این سریال بازی کردن پس چرا اینقد فیلمنامه ضعیف بود چرا اینقد کشش دادن!
ناشناس 1401/12/07
پگاه و ناشناس که گفتی مانکن ضعیفه و دل قوی اصلا هم این طور نیست دل چی بود بابا مزخرف و آخرشم هم که چی شد رستا و آرش به هم رسیدن قشنگ از اولش مشخص و ضایع بود اینا به هم می سن ولی تو مانکن نه تو مانکن اصلا قابل پیش بینی نبود که کاوه میمیره چون کل طرف دار ها اصلا نه به این فکر میکردن نه انتظارشو داشتن پس مشخص شد طرفدارش که نبودی هیچ اصلا نگاهش نکردی بلکه نصفه نگاهش کردی بعد رفتی آخرشو دیدی
ناشناس 1401/11/27
من سریال دل را بسیار دوست داشتم و به نظرم زیبا بود ولی همش داشتن فکر میکردن بعد یه فکر رو هم صد بار میکردن. مثلا اون تیکه که آرش جا کلیدی R میندازه پایین رو هزار بار نشون دادن. ولی سریال خوبی بود
علی 1401/07/26
چرا رستا درباره ی دزدیده شدنش به آرش چیزی نگفت؟؟؟ و مدام آرش را از خودش دور می کرد؟
ناشناس 1401/06/25
سریال دل حق ازدواج با رابی بود نه روستا که خودشو چسبوند به آرش که میدونستم از اول دختر خاله اش رابی می‌خواسته حق روستا نبود و آخرش غم انگیز بود نکیسا که روستا رو دوست داشت به این روز بیفته و آوا خود کشی کنه چون اشتباهش این بود که رستا رو برد برای کار داخل گالری و رستا هم حیا نکرد با عشوه گری آرش رو گول زد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.