2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برای پوسته پوسته شدن پوست چه کنیم؛ نسخه طب سنتی

برای پوسته پوسته شدن پوست چه کنیم؛ نسخه طب سنتی

اگر می‌خواهید پوسته پوسته شدن پوست خود را بهبود ببخشید می‌توانید از روش‌های طب سنتی که در این مطلب معرفی شده است کمک بگیرید.

دوات آنلاین -اگر شما هم از جمله افرادی هستید که پوست‌تان به اصطلاح پوسته پوسته می‌شود باید بدانید وقتی سلول‌های پوستی بیش از اندازه رشد می‌کنند باعث  پسوزیاریس که نوعی بیماری خودایمنی است می‌شوند. طب سنتی برای این مشکل راه چاره دارد که می‌توانید آن را امتحان کنید.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان پسوزیاریس باعث می‌شود پوست شما دچار التهاب بیش از حد شود و در نهایت ترک بخورد و با خونریزی همراه باشد. پسوزیاریس بیشتر روی مفاصل رخ می‌دهد و ممکن است شما این علائم را روی زانو، دست، گردن و آرنج مشاهده کنید. این بیماری انواع مختلفی دارد که علت اصلی بروز آن ضعف و تغییر کارکرد سیستم ایمنی بدن است؛ این امر سبب می‌شود به صورت خودکار گلبول‌های سفید خون به سلول‌های پوستی بدن حمله کنند.

 

پسوزیاریس یک سودا است که گاهی از طریق صفرا و گاهی از طریق دم بروز می‌یابد و از بلغم به ندرت دیده شده است.

سکنجبین برای درمان پوسته پوسته شدن پوست مفید است

سکنجبین و روغن شترمرغ برای پوسته پوسته شدن پوست

برای درمان این بیماری یک نسخه وجود دارد که برای مردان و زنان متفاوت است. برای درمان پسوزیاریس در بانوان لازم است سکنجبین رازیانه‌ای مصرف شود و مردان نیز از همان سکنجبین، اما از نوع نعنایی باید استفاده شود.

 

بیشتر بخوانید: برای حفظ سلامت پوست چه باید کرد

 

چگونگی و میزان مصرف این دارو به میزان پخش و سرایت این بیماری به دیگر نقاط بدن بستگی دارد که با توجه به زیاد بودن بیماری دوز آن افزایش می‌یابد.

 

راه دیگری برای درمان پسوزیاریس درمان موضعی است و شما می‌توانید از روغن شترمرغ استفاده کنید. از خواص این روغن این است که با همه مزاج‌ها سازگار است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.