2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طرز تهیه متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین خوراک مرغ رژیمی به سبک رستوران‌ها

طرز تهیه متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین خوراک مرغ رژیمی به سبک رستوران‌ها

غذایی را که دستور پخت آن در این مطلب آمده است یک بار امتحان کنید. مطئن باشید هم تهیه آن آسان است و هم بسیار خوشمزه است.

دوات آنلاین -لازم نیست حتما رژیم داشته باشید تا برای یک شب هم که شده برنج را کنار بگذارید و سراغ غذای رژیمی بروید. بد نیست برای تنوع هم که شه یک بار خوراک مرغی را که دستور پخت آن در زیر به نقل از ایرنا زندگی آمده است، امتحان کنید.

 

مواد لازم برای خوراک مرغ رژیمی

سینه مرغ: دو عدد

سیب زمینی: چهار عدد

پیاز: یک عدد

هویج: دو عدد

پودر آویشن: یک قاشق چایی خوری

رب گوجه: سه قاشق غذاخوری

سیر: سه حبه

برگ بو: یک عدد

فلفل قرمز: یک عدد

نمک و فلفل: به مقدار لازم

دتسور پخت خوراک مرغ را بخوانید

طرز تهیه و دستور پخت خوراک مرغ رژیمی

۱. یک کاسه با سایز متوسط انتخاب کنید، سیب زمینی‌ها را درشت خرد کنید و درون آن بریزید سپس چند قاشق روغن، نمک، فلفل و پودر آویشن به آن‌ها اضافه کنید و خوب هم بزنید تا موادی که اضافه کرده‌اید کاملا به خورد سیب زمینی‌ها برود.

 

بیشتر بخوانید: سالاد مرغ کبابی مناسب برای رژیمی ها

 

۲. یک تابه را روی حرارت قرار دهید و روغن درون آن بریزید و اجازه دهید تا روغن داغ شود. پیاز و سیر رنده شده را داخل روغن بریزید و آن‌ها را تفت دهید تا نرم و کمی طلایی شوند. هویج‌ها را خرد کنید و آن را به سیر و پیازتان اضافه کنید و با هم تفت دهید تا هویج‌ها نیز نرم شوند.

 

۳. سینه مرغ را به اندازه‌های مورد نظرتان خرد کنید و داخل قابلمه بریزید و کمی روغن به آن اضافه کنید و آن‌ها را تفت دهید و پس از چند دقیقه که رنگ مرغ‌ها کمی تغییر کرد فلفل دلمه‌ای خرد شده و مخلوط سیر و پیاز و هویج را به آن اضافه کنید.

 

ببینید: چگونه در خانه شنسیل مرغ درست کنیم

 

۴. به مواد فرصت دهید تا کاملا با هم ترکیب شوند و مرغ طعم مواد را به خود بگیرد سپس رب گوجه فرنگی، نمک و فلفل را به آن‌ها اضافه کنید و کمی تفت دهید و سیب زمینی‌هایی را که از قبل آماده کرده بودید را به آن‌ها اضافه کنید و حدود ۳ لیوان آب روی آن بریزید و برگ بو را داخل آن بیندازید و در قابلمه را بگذارید و اجازه دهید که خوراکتان بپزد.

 

۵. حواستان باشد که حرارت را زیاد نکنید و قابلمه را روی حرارت کم قرار دهید تا کم کم آب غذا کم شود و خوراک مرغ خوشمزه‌تان را سرو کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.