2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آشپزی / سالاد مرغ کبابی مناسب برای رژیمی ها

آشپزی / سالاد مرغ کبابی مناسب برای رژیمی ها

کسانی که قصد دارند رژیم غذایی برای لاغری را رعایت کنند این سالاد بسیار مناسب است چراکه هم حجم چربی کمی دارد و هم می‌تواند برای مدت طولانی آنها را سیر نگه‌ دارد.

دوات آنلاین-سالاد کاهو و مرغ کبابی که این روزها در منوی بسیاری از کافه‌ها و رستورانها موجود است یکی از غذاهای رژیمی است که برای افراد چاق بسیار مناسب است. کسانی که قصد دارند رژیم غذایی برای لاغری رعایت کنند این سالاد بسیار مناسب است چراکه هم حجم چربی کمی دارد و هم می‌تواند برای مدت طولانی آنها را سیر نگه‌دارد.

مواد لازم برای سالاد کاهو و مرغ کبابی

 مرغ کبابی

سینه مرغ    1 عدد

کاهو پیچ       1 عدد

پودر پارمزان      1 فنجان

روغن زیتون       1 فنجان

لیمو ترش       1 عدد

سرکه سفید         3 قاشق غذاخوری

گوجه گیلاسی  برای هر نفر       5 عدد

زیتون سیاه  برای هر نفر      5 عدد

نان تست برای هر نفر     1 عدد

فیله سینه ی مرغ را با کمی نمک ، پودر سیر و فلفل مزه دار میکنیم و خلالی برش میدهیم .کمی به آب لیمو اغشته میکنیم . و در کمی روغن تفت میدهیم یا کباب میکنیم.

نان تست را مربع خرد کرده و روی حرارت خشک کنید و کمی روغن سیر یا زیتون به آن اضافه کنید.

کاهو را تکه تکه میکنیم و در یک ظرف گود میگذاریم سپس برشهای گوجه ، برش های زیتون سیاه و مرغ که سرد شده و نان تست را روی کاهو ها میچینیم.سپس سس و کمی پنیر روی سالاد میریزیم.

برای درست کردن سس :سس خردل، نیمی از پنیر را باهم مخلوط کرده ، آبلیمو را مخلوط کنید و سپس سرکه و مخلوط کنید و در انتها روغن زیتون ، نمک ، فلفل و پودر سیر را با مواد مخلوط کرده و کامل هم بزنید.

( روغن ، سرکه و آبلیمو را در 3 مرحله به ترتیب اضافه کنید تا سس نبرد )

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.