2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فاطمه عبادی، قهرمان عصر جدید با جایزه 500 میلیونی  چه کرد

فاطمه عبادی، قهرمان عصر جدید با جایزه 500 میلیونی چه کرد

عصر جدید باعث ایجاد تغییرات زیادی در زندگی فاطمه عبادی شد.

دوات آنلاین -یک سال از پایان فصل اول عصر جدید گذشته و بسیاری از شرکت‌کنندگان در این برنامه توانسته‌اند مسیر زندگی خود را تغییر بدهند. فاطمه عبادی قهرمان فصل پیش عصر جدید در این یک سال کارهای زیادی انجام داده است.

 

جام جم نوشت: نفر اول رقابت‌های فصل اول عصر جدید فاطمه عبادی بود؛ هنرمندی که با شن نقاشی می‌کرد و آخر‌سر هم توانست باحدود شش میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رأی صدرنشین این مسابقه شود و جایزه ۵۰۰ میلیون تومانی برنامه را به خودش اختصاص دهد. عبادی متولد اول مرداد ۱۳۶۸ در ماهشهر و فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک است.

 

بیشتر بخوانید: محمد زارع با جایزه 200 میلیونی عصر جدید چه کرد

 

او فعالیت خود را با نقاشی روی بوم شروع کرد و حالا نقاشی روی سفال، پرتره و با خاک نیز می‌کند. بر اساس گفته خودش، استعداد او زیر نظر امجد حلبی‌نژاد، استاد نقاشی و رئیس انجمن هنرهای تجسمی بندر امام پرورش یافت و بعد هم با تحصیلات آکادمیک در رشته گرافیک به طراحی‌های مینیاتوری و دیواره‌نگاری مشغول شد.

فاطمه عبادی در عصر جدید

چهره‌ای ویژه در ماهشهر

عبادی بعد از قهرمانی در دور اول عصرجدید به چهره ویژه‌ای در ماهشهر تبدیل و پس از مدت کوتاهی پایش به سایر برنامه‌های تلویزیونی، همایش‌ها و... هم باز شد. یکی از این برنامه‌ها، چلچراغ نام داشت که به مناسبت ماه محرم و صفر از شبکه سه پخش می‌شد. البته پیش از چلچراغ، زمزمه اجرای یک برنامه توسط عبادی به گوش می‌رسید، ولی درنهایت این هنرمند شن‌آرا در ۴۰ قسمت از برنامه چلچراغ حضور یافت.

 

ببینید: اجرای فاطمه عبادی در فینال برنامه عصر جدید

 

او در هر قسمت به عنوان تصویرگر برنامه در تیتراژ و بخش‌هایی که وجود داشت، حضور پیدا کرد و با شن‌هایش راوی قصه‌هایی شد که تلخی آن هنوز قلبمان را می‌سوزاند. در کنار این فعالیت‌ها، نفر اول مسابقه عصرجدید با مبلغ جایزه‌اش آموزشگاه بزرگی در ماهشهر راه‌اندازی کرده‌ است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
بهبهانی 1401/03/10
فاطمه عبادی کار شاقی انجام نداد داشت روی شیشه با شن ها بازی میکرد که بعد هم با یه فوت و بادی از بین میرفت بیشتر جاها با کف دستش شن میریزه نه با انگشتاش تازه تقلیدی بود و این نقاشی چه چیزی رو نشون میداد؟ دختر بهاری یا تابستانی یا پاییزی یا زمستانی . صدای بچه و بوق ماشین گوش بیننده رو اذیت کرد و همش غم و حسرت و اندوه و درد بود.
ناشناس 1399/06/11
محمد زارع خیلییییییییی بهتر از فاطمه عبادی بود و باید محمد زارع اول میشد😞
ناشناس 1399/06/10
باید محمد زارع اول میشد و نفر دوم فاطمه عبادی میشد.
ناشناس 1399/06/10
سلام. به نظرم واقعا حق محمد زارع بود فاطمه عبادی خوب بود ولی محمد زارع خیلی کارشون بهتر بود و باید محمد زارع اول میشد.
فاطمه 1399/06/09
کسی که تلاش کنه به هرجایی میرسه این شعار نتیجه برداشت من از تلاش و حرف های خانم عبادی هستش عالی بودید عالی 🌹🌹🌹🌹🌹♥♥♥♥💋💋
امین 1399/06/09
به نظرم کارش عالی بود ولی حقه محمد زارع بود که اول بشه این باید دوم میشد کار محمد زارع بهتر بود
ایمان 1399/06/09
عالی بود بدون ریا کارش انجام دادنوش جونش پولش
ناشناس 1399/06/05
محمد زارع خیلی بهتر از فاطمه عبادی بود😂
ناشناس 1399/06/05
محمد زارع عالی بودن
ناشناس 1399/06/05
محمد زارع باید اول میشد نه فاطمه عبادی😏😏

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.