2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
محمد زارع با جایزه 200 میلیونی عصر جدید چه کرد

محمد زارع با جایزه 200 میلیونی عصر جدید چه کرد

محمد زارع با این جایزه زندگی حرفه‌ای خودش را کاملا متحول کرده است.

دوات آنلاین -یک سال از اتمام فصل اول برنامه عصر جدید گذشت و هر ۵ فینالیست این برنامه این روزها در کار خود حسابی پیشرفت کرده‌اند اما یکی از این افراد که بسیار مورد توجه قرار دارد محمد زارع است.

 

روزنامه جام جم در قاب کوچک نوشت: محمد زارع که با حرکات نمایشی و پرخطرش معروف شد، نفر دوم این مسابقه بود. او متولد شیراز است و در کنار اجراها، شخصیت خاصش هم به شهرتش اضافه کرد. از همان پایان فصل قبل قرار شد زارع در پشت صحنه فصل جدید جزو عوامل تولید برنامه شود. همان‌طور که تا حالا در فصل جدید برنامه شاهد بودید، مربیگری و داوری بخش‌هایی که مربوط به زارع می‌شود را در فصل جدید بر عهده داشته‌است.

محمد زارع در عصر جدید

محمد زارع؛ پایان روزگار کانکس

زارع که بنا به حرف‌های خودش در فصل اول برنامه سال‌هاست قید تحصیل در دانشگاه را زده‌است، با گرفتن ۲۰۰ میلیون جایزه‌اش محلی را برای تمریناتش تجهیز و برای خودش وسایلی با کیفیت را که لازم دارد، تهیه کرده‌است.

 

نکته جالب توجه در مورد محل تمرین جدید زارع این است که در گذشته او مدتی در کانکس زندگی می‌کرده و وسایل تمرینش را خودش می‌ساخته، اما حالا با استفاده از مبلغ جایزه می‌تواند وسایل استاندارد تهیه کند.

 

زمانی که محمد زارع روی آنتن عصرجدید داستان زندگی خودش را تعریف کرد و گفت مدت‌هاست در کانکسی که خریده به تنهایی و دور از خانواده‌اش زندگی می‌کند و مدرسه را نیز رها کرده، خیلی‌ها به انتقاد از او پرداختند اما درنهایت موفقیتش باعث شد نظرات منفی نسبت به او تغییر کند. در توضیح گذشته‌اش گفته‌است: «من دوست نداشتم به مدرسه بروم، چون چیزی که به دردم بخورد را به من یاد نمی‌داد؛ البته سعی کردم در مدرسه بمانم مثلا این‌که کلاس تدوینگری رفتم و هنرستان ثبت‌نام کردم، اما برایم فایده‌ای نداشت.»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ایمان تنها 1399/06/09
دمش گرم از کم به‌ کجا رسید با همت تلاش سعی کرد وموفق شد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.