2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل سریال سرزده؛ خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال سرزده؛ خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال سرزده باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین -سریال سرزده سریالی است که در ماه محرم روی آنتن شبکه یک می‌رود. این سریال را بهادر اسدی کارگردانی کرده است و ابتدا قرار بود در شب های قدر پخش شود.

 

بهادر اسدی پیش از این سریال‌های ریکاوری،‌کابوس، لالایی برای بیداری و ... را کارگردانی کرده است است.

 

«بهادر اسدی» درباره این سریال به فارس گفت: این روزها همه چی ما در زندگی هایمان سرزده شده است و به عبارتی دیگر سرزده به معنی وارد اتفاق های بد شدن است. از طرفی هم سرزده به معنی سر بریدن است و همه این معانی از جمله مفاهیمی بود که در این سریال به آن پرداخته می شود.

عکسی از سریال سرزده

خلاصه داستان سریال سر زده

داستان این سریال در اصل ارتباط و تقابل بین دو شخصیت مثبت و منفی را نشان می دهد. رضا و اصلان از کودکی در یک محله و با هم بزرگ شدند و از همان سن به ورزش کشتی مشغول بودند. در خراسان جنوبی ورزش چوخه یکی از انواع کشتی ها است و ورزشی پهلوانی است. در ادامه رضا این روزها پلیس موفقی شده و اصلان نقطه مقابل او دزدی می کند و به عبارتی شخصیتی منفی دارد.

 

تصویربرداری این سریال در مشهد انجام شده است و به همین دلیل می تواند سکانس های معنوی خوبی را برای این ایام به تصویر کشیده باشد.

عکسی از سریال سرزده

بازیگران سریال سرزده

علی انصاریان، بهرنگ علوى، نسیم ادبی، رویا میرعلمی، رحیم نوروزی، رامبد شکرابى،مریم مومن ،یاشار هاشم زاده، امیربهادر اورعی، امید جواهریان پارسا، غلامرضا عارف نژاد و رضا نظرى در این سریال بازی کرده‌اند.

 

همچنین سریال سرزده کیمیا خلج و کوروش رحمانى را نیز معرفی کرده و بازیگران خردسال آن نیکادل یاحقى و ریحانه ابوترابى نام دارند.

علی انصاریان در سریال سرزده

علی انصاریان در نقش پلیس

نقش رضا را در این سریال علی انصاریان بازی می کند. انصاریان از جمله فوتبالیست هایی است که بعد از سالها به دنیای هنر آمدند و در چند سریال و فیلم سینمایی بازی کردند. کیمیا، محکومین، نقطه چین، خانه اجاره ای، زیر آسمان شهر، چارخونه، آسپرین و ... از جمله آثاری است که انصاریان در آنها به ایفای نقش پرداخته است و در برهه ای هم به اجرای چند برنامه پرداخت. انصاریان در سریال «سرزده» نقش مثبت و در اصل پلیس سریال را بازی می کند که با نقش مقابل خود یعنی اصلان در تقابلی قرار می گیرد.

 

«بهادر اسدی» کارگردان این سریال درباره انتخاب انصاریان به عنوان بازیگر نقش اصلی بیان داشت: رابطه میان بازیگر و مخاطب برایم همیشه مهم است نه اینکه بخواهم از شاخ های اینستاگرامی استفاده کنم به این دلیل که آنها را هنرمند نمی دانم.

 

وی ادامه داد: معتقدم فردی مثل علی انصاریان که دوره کلاس های بازیگری را می گذراند برایم قابل احترام است. از طرفی به خاطر ورزشکار بودن و اینکه با فاکتورهایی که از نقش پلیس می خواستیم هماهنگی داشت او را گزینه مناسبی برای این نقش دانستیم.

بهرنگ علوی در سریال سرزده

بهرنگ علوی در نقش یک دزد

بهرنگ علوی اما این سالها در سریال ها و فیلم های سینمایی بسیاری بازی کرده است و دراین نقش آفرینی ها اغلب نقش های مثبت و منفی را نیز بازی کرده است و شاید شاخص ترین نقشی که در این سالها بازی کرده است، حضور در سریال «هشت و نیم دقیقه» بود. نقشی که انتقام و کینه توزی در آن حرف اول را می زند.

 

نردبام آسمان، قفسی برای پرواز، معمای شاه، هشت و نیم دقیقه، بر سر دوراهی، پرگار از سریال هایی است که علوی در این سالها نقش های اصلی و فرعی منفی و مثبت بسیاری بازی کرده است اما این احتمال می رود که نقش اصلان جایگاه دیگری در کارنامه او پیدا کند.

 

اصلان در این سریال از کودکی خود را به نوعی مقابل رضا می بیند و حتی در برخی موارد و اتفاق هایی که برایش رخ می دهد، رضا را مقصر می داند.

 

سریال سرزده چند قسمت است

این سریال در ۹ قسمت ۴۷ دقیقه ای در شب های محرم از شبکه یک سیما بروی آنتن خواهد رفت.

 

منبع: فارس

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطمه 1400/02/12
با نظر آقا حامد موافقم
سمیه مولایی 1399/11/21
سریال بدی نیست باید بیشتر روش کار بشه
جواد 1399/06/22
احسنت به حامد و نظر درستی که داشت ،از قرار معلوم برای ساخت سریال انگار. فقط یکهفته ده روز ببشتر مهلت نداشتن و یکی دنبالشون کرده.
حامد 1399/06/21
سلام.اصلا خوشحال نباشید..چون بلطف کارگردان سرزده،حتی درصد ناچیزی از بازی خوب خانم مومن را در این سریال نمی بینیم...البته شما به بازی آقای رحیم نوروزی و خانم میرعلمی هم که توجه کنید هیچ نشانی از حتی یک بازی معمولی در این سریال از این دو هنرمند توانا ندیدیم که قطعا به ضعف عوامل مجموعه خصوصا سناریو و کارگردانی مربوط میشود..در هر حال حیف وقت مردم..
F.R 1399/05/29
خیلی خوشحالم که میشنوم قراره بازهم شاهد بازی در خشان خانم مومن باشیم براشون آرزوی سلامتی وبهروزی دارم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.