2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل با 27 ضربه چاقو برای سرقت گوشی

قتل با 27 ضربه چاقو برای سرقت گوشی

مقتول نگهبان یک سوله بود که توسط سارق یا سارقان ناشناس مورد حمله قرار گرفت.

دوات آنلاین -پلیس جنایی پایتخت در جست‌وجوی فرد یا افرادی است که برای سرقت گوشی تلفن‌همراه مرد نگهبانی او را با 27 ضربه چاقو کشتند.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، عصر یکشنبه 26مرداد امسال مردی در تماس با پلیس از قتل نگهبان سوله‌ای در حوالی میدان شوش خبر داد. دقایقی بعد ماموران با حضور در محل با جسد سعید در کنج اتاق نگهبانی رو‌به‌رو شدند. وسایل اتاق به‌هم ریخته بود.

 

در ادامه بازپرس مصطفی واحد و تیم جنایی خود را به محل قتل رسانده و در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، مقتول با 27 ضربه چاقو از پا درآمده و گوشی تلفن همراهش سرقت شده است. مردی که این جنایت را به پلیس اطلاع داده بود در تحقیقات گفت: مقتول پسر‌دایی من بود. امروز برادر مقتول که در شمال شهر نگهبان است با من تماس گرفت و عنوان کرد هر چه با برادرش تماس می‌گیرد، پاسخگو نیست و احتمال می‌دهد اتفاقی برای او رخ داده باشد.

 

به همین خاطر از من خواست راهی سوله شوم. چند بار در زدم، اما پسر‌دایی‌ام جواب نداد به همین خاطر از بالای در وارد شده و با جسدش رو‌به‌رو شدم. تحقیقات از محل کار مقتول هم نشان داد، او شش ماه قبل از شهرستان به تهران آمده و در این سوله به عنوان نگهبان کار می‌کرد و همسر و دو فرزندش در شهر دیگری زندگی می‌کردند.

 

با هماهنگی قضایی جسد مرد نگهبان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای کشف راز این جنایت آغاز شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.