2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال زیر هشت از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال زیر هشت از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران

سریال زیر هشت را می‌توانید یک بار دیگر از شبکه آی فیلم تماشا کنید.

دوات آنلاین-سریال زیر هشت سریالی پرطرفدار است که بار دیگر روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است. این سریال را سیروس مقدم نوشته و کارگردانی کرده و تهیه کننده آن الهام غفوری است.

عکسی از سریال زیر هشت

خلاصه داستان سریال زیر هشت

مرد ۴۰ ساله‌ای به اسم عطا که حاشیه‌نشین شهر تهران است، راننده و پادوی مردی کارخانه داراست. عاشق منیژه دختر صاحبکارش می‌شود و به خاطر او و با نقشه او از جواهر فروشی سرقت می‌کند و به زندان می‌رود. اما منیژه فقط به خاطر انتقام گرفتن از پدرش که بعد از مرگ مادرش یک زن دیگر به اسم مهری گرفته بود با عطا همکاری می‌کرد. چون پدرش بعد از سرقت سکته کرده بود، پشیمان شد و با مردی به اسم عادل ازدواج کرد و از محله شان رفت.

 

عطا که در زندان با مردی به نام عیوضی  راننده کامیون، آشنا شده و نجاری یاد گرفته توسط او متوجه ازدواج منیژه می‌شود و انگشتانش زیر دستگاه از بین می‌رود و از زندان بیرون می‌آید تا از منیژه انتقام بگیرد.

 

منیژه برادر ناتنی به اسم منصور  دارد که کاشف راز بزرگ سرقت از جواهر فروشی و برلیان‌های ۶۰۰ میلیونی است. وقتی عطا مزاحم خواهرش می‌شود، او بچه‌های خواهر عطا، ملیحه، را می‌دزدد تا عطا را سر بدواند...

امیر جعفری در سریال زیر هشت

بازیگران سریال زیر هشت

امیر جعفری،  پانته آ بهرام،  کامران تفتی،  شیوا ابراهیمی،  مریم بوبانی،  آناهیتا افشار،  آرش مجیدی،  آتیلا پسیانی،  مجید واشقانی،  مریم امیرجلالی،  پوراندخت مهیمن،  شیده رحمانی،  سیدعلی صالحی،  اصغر محبی،  علیرضا مهران،  بهروز قادری،  نعیمه نظام دوست،  حسین مهری،  کریم قربانی،  نادر پورمهین،  پرویز سنگ سهیل و مهدی وثوقی راد در این سریال بازی کرده‌اند.

 

ساعت پخش و تکرار سریال زیر هشت

سریال زیر هشت ساعت 18 هر روز از شبکه آی فیلم پخش می‌شود و تکرار آن ساعت دو بامداد و 10 صبح روز بعد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.