2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال وفا از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال وفا از شبکه آی فیلم + خلاصه داستان و بازیگران

همه آنچه درباره سریال جذاب وفا باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال وفا از جمله سریال‌های بسیار پرطرفداری است که شبکه آی فیلم آن را بازپخش می‌کند. این سریال، به تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور و نویسندگی علیرضا افخمی و سیدسعید رحمانی در ۱۳۸۵ ساخته شده است.

عکسی از سریال وفا

خلاصه داستان سریال وفا

سریال وفا داستان جوانی به نام ژوبین پناهی را روایت می‌کند که به جرم جاسوسی برای اسرائیل در ایران زندانی است. او به دلیل مشکلات روحی و روانی که پس از کشته شدن پدر و مادرش در انفجار بمبی در قبرس پیدا کرده به بیمارستان منتقل می‌شود. در این زمان یک مامور موساد برای ربودن او از آسایشگاه روانی وارد ایران می‌شود و...

 

ژوبین در این سریال عاشق دختری لبنانی به نام وفا می‌شود و این عشق مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد.

عکسی از سریال وفا

بازیگران سریال وفا

هانیه توسلی در نقش وفا، پوریا پورسرخ در نقش ژوبین، فرهاد اصلانی، فرهاد قائمیان، الیزابت امینی و محمدرضا ایرانمنش بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

 

پوریا پورسرخ به عنوان نقش اصلی با این سریال توسط لطیفی به دنیای بازیگری معرفی شد.

 

حضور پوریا پورسرخ برای اولین بار جلوی دوربین و در مقابل هانیه توسلی، بازیگر نقش وفا، یکی از دلایل به یاد سپردن این سریال است. توسلی برای اولین بار سال 79 و درست زمان حضورش جلوی دوربین در سریالی به نام «غریبه» جواد ارشاد حضور پیدا کرد، اما چندان دیده نشد.

عکسی از سریال وفا

ساعت پخش و تکرار سریال وفا

سریال وفا، از دو‌شنبه ۲۷ مرداد، هر روز ساعت ۱۹ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد بازپخش می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.