2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
ناگفته‌هایی از سریال آقازاده؛ ماجرای ریحانه پارسا، سینا مهرداد و احسان علیخانی

ناگفته‌هایی از سریال آقازاده؛ ماجرای ریحانه پارسا، سینا مهرداد و احسان علیخانی

حامد عنقا توضیح داده چه طور پیشنهاد بازی کردن احسان علیخانی در آقازاده مطرح شد، چرا ریحانه پارسا در این سریال نیست و ...

دوات آنلاین-حامد عنقا، نویسنده و تهیه کننده سریال آقازاده در یک گفت‌گوی رادیویی درباره این سریال صحبت‌های مفصلی کرد که بخش‌هایی از آن را درباره موضوع پیشنهاد بازی احسان علیخانی، انتقاد از بازی سینا مهرداد و همچنین دلیل نبود ریحانه پارسا را می‌خوانید:

ریحانه پارسا بازیگر

چرا ریحانه پارسا در سریال آقازاده نیست

تسنیم نوشت: عنقا درباره حضور بازیگران سریال پدر از جمله مهدی سلطانی، لعیا زنگنه و سینا مهراد و غیبت ریحانه پارسا گفت: ما نقشی نداشتیم که او بازی کند. نقش راضیه هم عین نقش لیلا در «پدر» بازیگری می‌خواست که مردم پیش زمینه ذهنی از او نداشته باشند اما ریحانه پارسای عزیز آنقدر در سریال «پدر» دیده شد که اگر نقش راضیه را ایفا می‌کرد مردم نسبت به او پیش زمینه داشتند. اما درباره سینا ما به این پیش زمینه احتیاج داشتیم برای همین اسم او را هم عوض نکردیم.

 

وی در این خصوص که بعد از حواشی ریحانه پارسا گفته بوده دیگر با او کار نمی‌کند نیز تأکید کرد: من به این وضوح چنین چیزی نگفته بودم. حالا که از آن اتفاق گذشته و بی‌طرفانه به آن نگاه می‌کنیم می بینیم هزار اتفاق بدتر از آن تا به حال افتاده که چنین حاشیه‌ای نداشته است. من آن زمان در مصاحبه‌ای گفتم که خانم پارسا بچگی کرد و تا جایی به خاطر سن کم و شهرت ناگهانی که به دست آورد به او حق می‌دهم. خانم پارسا همکار خوب ما در پدر بوده و همچنان برای او آرزوی موفقیت دارم. همین دو ماه پیش با آقای کوشکی یک شب سر صحنه آمده بود و او را دیدم. امیدوارم زندگی و کار و حرفه موفق‌تری داشته باشد و اگر هنوز حق پدری نسبت به او داشته باشم و بخواهم به او چیزی بگویم این است که با این همه هوش و استعدادی که دارد اگر تمرکزش را روی استعداد خودش بگذارد و حواسش را پرت چیزهای دیگر نکند مطمئنا آینده بسیار بسیار درخشانی خواهد داشت.

سینا مهرداد و حامد عنقا

انتقاد از بازی سینا مهرداد

نویسنده «آقازاده» درباره انتقاد به بازی سینا مهراد هم توضیح داد: مشکل از من است ربطی به سینا مهراد ندارد. فکر می‌کنم برای اینکه درباره بازی سینا قضاوت کنیم هنوز زمان بسیار زیادی داریم. سر «قلب یخی» هم اگر خاطرتان باشد در قسمتهای ابتدایی درباره حمید فرخ‌نژاد عزیز این حرف را می زدند اما از آنجایی که روند قصه ناگهان تغییر کرد شما با کاراکتر دیگری از او روبرو شدید. مطمئن باشید من و آقای توفیقی هم از روز اول به حضور سینا مهراد دوباره در نقشی با همان اسم و تیپ حامد فکر کرده‌ایم و از سر ناآگاهی نبوده است. اگر چند قسمت دیگر صبر کنید شاید سورپرایز شوید.

احسان علیخانی و امیر آقایی

بازی کردن احسان علیخانی پیشنهاد چه کسی بود؟

تهیه کننده «آقازاده» درباره اینکه آیا از حضور امیر آقایی به جای احسان علیخانی در سریال راضی‌اید، گفت: این ماجرا هم یک سوءتفاهم است. قبل از آقای علیخانی، با امیر آقایی عزیز برای این نقش صحبت کردیم اما او عازم سفر خارج از کشور بود و فکر نمی‌کردیم برنامه‌اش طوری باشد که بتواند برگردد. چون می‌خواست فیلمی را در خارج از کشور با تهیه کننده‌ای در ترکیه کارگردانی کند. امین حیایی عزیز احسان علیخانی را پیشنهاد داد. می‌دانید که احسان از دوستان قدیمی من است و با هم کار کرده‌ایم و در فیلم «بدون تاریخ بدون امضا» به عنوان سرمایه‌گذار حضور داشتیم. ایام محرم بود، چند جلسه‌ای با هم مفصل صحبت کردیم و دوست داشتیم کار کنیم، احسان هم مسئله «عصر جدید» را داشت و هم دچار تردید جدی بود که به عنوان یک مجری طراز اول وارد نقشی شود که علی‌الظاهر منفی است. گفت‌وگو با احسان در همان دو سه جلسه به انتها رسید. امیر آقایی هم به صورت تصادفی هفته بعد به ایران برگشت و دوباره حرف زدیم. این موضوع از هیچ‌کدام از طرفین پنهان نبود. جالب اینکه احسان علیخانی که قصه را خواند پیشنهاد خون برای این نقش امیر آقایی بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/07/03
احسان علیخانی که این نقشها رو نمیتونه بازی کنه همون بهترمجری بمونه..

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.