2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
راز بزرگ موفقیت احسان علیخانی، از ماه عسل و عصر جدید تا جوکر

راز بزرگ موفقیت احسان علیخانی، از ماه عسل و عصر جدید تا جوکر

احسان علیخانی برای موفقیت برنامه هایش چه فرمولی دارد و راز او برای مخاطب شدن کارهایش چیست؟

دوات آنلاین -احسان علیخانی سالها است که روی خط موفقیت حرکت می کند، از زمانی که با ماه عسل اشک همه را در می آورد تا جوکر که همه را می خنداند. عصر جدید هم که جای خود دارد و در هر سه فصل جذاب و مهییج بوده است اما او چطور توانسته در همه کارهایش موفق شود؟

 

برنامه های تیمی احسان علیخانی

احسان علیخانی کار تیمی را خوب بلد است. او فقط یک مجری خوش صحبت و خوش تیپ نیست بلکه در پشت صحنه مدیر بسیار توانایی است. همه برنامه های او محصول کار تیم های بزرگی است و او به خوبی می تواند این گروه ها را مدیریت کند. عوامل برنامه های علیخانی کار خود را به خوبی انجام می دهند، دقیق هستند و روی کار خود تعصب دارند. همین نشان می دهد آنها از کار در این گروه ها راضی هستند و این رضایت هم مادی است و هم روانی.

 

علیخانی همیشه هوای همراهان خود را داشته و البته وقتی خطایی از آنها سر می زند ناگهان وجه دیگری از شخصیتش رو می شود و عتاب  و توبیخ پروایی ندارد. نمونه آن را وقتی دیدیم که در پخش زنده ویژه برنامه نوروزی سال 1401 یک موسیقی به اشتباه پخش شد. احسان همان موقع به پشت صحنه رفت و چنان تذکری داد که شاید هرگز اینگونه خطاها در برنامه هایش تکرار نشود.

احسان علیخانی با برنامه های ماه عسل، جوکر و عصر جدید همیشه موفق بوده است

راز اصلی علیخانی در عصر جدید و جوکر

اگرچه مدیریت علیخانی در توفیق او تاثیر عمده ای داشته اما راز اصلی در جای دیگری است. او برنامه ای پرمخاطب به نام ماه عسل را ار سال در ماه مبارک رمضان روانه آنتن می کرد اما ناگهان تصمیم گرفت دیگر این برنامه را تولید نکند و سراغ کار جدیدی برود. این تصمیم در واقع ریسک بزرگی بود که کمتر کسی حاضر به پذیرش آن می شود. او با ماه عسل برنده بود اما می خواست یک گام دیگر به پیش برود. نترسیدن راز بزرگ این برنامه ساز است. او سراغ موضوعی رفت که تا پیش ازاین در تلویزیون ایران سابقه نداشت. عصر جدید اگرچه یک مسابقه استعدادیابی است که از نمونه های خارجی الگو گرفته است اما او توانست به خوبی این مدل برنامه را با سلیقه مخاطب خودش هماهنگ کند.

 

عصر جدید نام علیخانی را بزرگتر از قبل کرد. هر شخصی در چنین موقعیتی شاید دچار هراس شود و سراغ کار و پروژه جدی نرود. چون همیشه احتمال شکست وجود دارد. برای سازنده عصر جدید شکست در واقع سقوط آزاد از ارتفاعی بلند محسوب می شد اما او باز هم ریسک را پذیرفت و باز هم سراغ برنامه ای کاملا متفاوت رفت و جوکر را طراحی کرد. این بار هم از یک برنامه خارجی الگو گرفت و توانست آن را با فرهنگ ایرانی همخوان کند. ریسک پذیری بالای این هنرمند یک ویژگی دیگر هم دارد. او قبل از شروع هر کاری فرصت زیادی را برای تحقیق می گذارد. پیمان قاسمخانی وقتی به عنوان مهمان در فینال جوکرحضور یافت، گفت علیخنی قبل از شروع به ساخت این برنامه با او مشورت کرده بود. قطعا این مشوردت ها در جاهای دیگر و با افراد مختلف تکرار شده است و در واقع علیخانی بی گدار به آب نمی زند و شاید به همین دلیل است که از تهیه کنندگی یک فیلم سینمایی منصرف شد و همچنین بازی در یک سریال نمایش خانگی را هم ا وجود پیشنهاد امین حیایی قبول نکرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.