2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
معرفی کامل سریال معراجی ها؛ خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال معراجی ها؛ خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

هر آنچه درباره سریال معراجی ها ساخته مسعود ده نمکی باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی که اولین بار در شهریور سال 93 از شبکه یک سیما پخش شده بود بار دیگر روی آنتن این شبکه می‌رود.

عکسی از سریال معراجی ها

خلاصه داستان سریال معراجی ها

در سریال معراجی ها قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان به سفری می‌روند. این سریال درباره سفر دانشجویان با راهیان نور به مناطق جنگی است.

عکسی از سریال معراجی ها

سریال معراجی ها ادامه فیلمی به همین نام از ده نمکی است. در فیلم معراجی ها محمد جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود…

عکسی از سریال معراجی ها

بازیگران سریال معراجی ها

مهران رجبی، نیما شاهرخ شاهی، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‎نیا، سیدجواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، علی صادقی، رضا رویگری، حدیثه تهرانی، لاله صبوری، محمود عزیزی، پوراندخت مهیمن، حسین مهری، اصغر نقی‌زاده، بهنوش بختیاری، سمانه پاکدل، دانیال عبادی، سید مهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، دانیال عبادی و بهاره افشاری از بازیگران این سریال هستند.

عکسی از سریال معراجی ها

سریال معراجی ها چند قسمت است

مجموعه تلویزیونی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی و تهیه‎کنندگی سید محمود رضوی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۲۹ قسمت پخش می‌شود.

عکسی از سریال معراجی ها

ساعت پخش و تکرار سریال معراجی ها

سریال معراجی ها هر شب حدود ساعت 10 و ربع از شبکه یک پخش می شود و تکرار آن ۱:۳۰ بامداد و ۹:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ بعدازظهر روز بعد خواهد بود .

 

حادثه تلخ در فیلم معراجی ها

روز 18 دی سال 92 انفجار TNT در حین تصویربرداری یکی از صحنه‌های فیلم «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی به کشته شدن پنج تن از جمله مدیر شهرک دفاع مقدس و مدیر جلوه‌های ویژه این فیلم سینمایی و مجروح شدن سه تن دیگر منجر شد و یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ سینمای ایران را رقم زد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.