2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال روزی روزگاری از شبکه آی فیلم + بازیگران و خلاصه داستان

ساعت پخش و تکرار سریال روزی روزگاری از شبکه آی فیلم + بازیگران و خلاصه داستان

سریال روزی روزگاری مجموعه‌ای خاطره انگیز است که تعدادی از هنرمندان حاضر در آن اکنون در میان ما نیستند.

دوات آنلاین-سریال روزی روزگاری به کارگردانی امرالله احمدجو که نخستین بار سال 1370 پخش شد در زمان خودش بسیار پرطرفدار بود و اکنون نیز تکرار آن از شبکه آی فیلم تماشایی است.

 

خلاصه داستان سریال روزی روزگاری

«روزی روزگاری» داستان راهزنی معروف به نام مرادبیگ را روایت می‌کند که در نزاعی با گروه راهزن دیگری مجروح می‌شود و توسط یک خانواده روستایی از مرگ نجات پیدا می‌کند. او در زندگی با این روستاییان تحولاتی عمیق در زندگی‌اش رخ می‌دهد و رفته‌رفته به فردی صالح تبدیل می‌شود.

عکسی از سریال روزی روزگاری

بازیگران سریال روزی روزگاری

در این سریال پیشکسوتان بازیگری همچون زنده‌یاد خسرو شکیبایی، محمود پاک‌نیت، ژاله علو، مرحوم جمشید لایق، محمد فیلی، زنده‌یاد حسین پناهی، شهره سلطانی، محمود جعفری، گوهر خیراندیش، پرویز پورحسینی، زنده‌یاد جمشید اسماعیل‌خانی و مرحوم منوچهر حامدی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

عکسی از سریال روزی روزگاری

ساعت پخش و تکرار

سریال روزی روزگاری از پنجشنبه ۹ مرداد، هر روز ساعت ۱۷ از آی‌فیلم فارسی پخش و در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد و ۰۹:۰۰ صبح روز بعد بازپخش می‌شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.