2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کنعانی زادگان: 6 که مال پرسپولیس بود 4 هم مال ما شد

کنعانی زادگان: 6 که مال پرسپولیس بود 4 هم مال ما شد

جشن قهرمانی باید با هواداران باشد تا یک دل سیر شادی کنیم

دوات آنلاین-محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع قلدر پرسپولیس که مثل دو بازی قبلی سرحال نشان داد و یکی از عوامل موفقیت خط دفاع سرخ‌ها مقابل فولاد بود یکی از معدود بازیکنان تیم فعلی پرسپولیس است که برای اولین بار قهرمان لیگ برتر می‌شود. او که در فصل 93-92 با پرسپولیس نایب قهرمان شده و دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده بود در گفت و گو با ایران ورزشی از بازی با فولاد، حاشیه‌هایش و البته ماجراهای پوکر قهرمانی می‌گوید.

 

*چرا در نیمه اول تیمتان حرف چندانی برای گفتن نداشت ؟

بله در نیمه اول خیلی خوب نبودیم چون فکر نمی‌کردیم فولاد مقابل ما آنقدر خوب بازی کند. البته فشار فولاد در همان نیمه اولی که حرفش را می‌‎زنیم هم فقط ده دقیقه روی دروازه ما زیاد بود و بعد از آن در سایر دقایق نیمه اول بازی متعادلی را از جانب دو تیم شاهد بودیم با این وجود در نیمه دوم کادر فنی‌مان با صحبت‌هایش ما را به بازی برگرداند و موجب شد خودمان را پیدا کنیم و خدا را شکر با نقشه‌هایی که کادر فنی به ما گفتند پیش رفتیم و فولاد را روی نقاط  ضعفش شکست دادیم و سه امتیاز بسیار حساس بازی را گرفتیم. سه امتیازی که کسب آن از نان شب برای ما واجب‌تر بود. در نیمه دوم ما فرصتی به فولاد ندادیم و این تیم حرف خاصی در مقابل دروازه ما نداشت در حالی که ما جدا از گلی که زدیم چند فرصت خوب دیگر هم خلق کردیم.

 

*اما سرمربی فولاد گفته تمام بازیکنانش را در اختیار نداشته و به ناچار مجبور شده از بعضی مهره‌های دیگرش استفاده کند؟

من برای سرمربی فولاد احترام زیادی قائلم و اتفاقاً ایشان را خیلی هم دوست دارم اما فکر می‌کنم جدا از گردان و بیت سعید، فولاد همه بازیکنانش را داشت و انصافاً از بازیکنان خوبی هم بهره می‌برد و اتفاقاً چند روز هم بازی ما با آنها به تعویق افتاد. شاید خیلی خوب تمرین نکرده بودند و بقیه موارد اما من به عنوان بازیکن پرسپولیس می‌توانم به این نکته اشاره کنم که ما مقابل هر تیمی فقط باید پیروز شویم و به همین خاطر اصلاً فکر نمی‌کنیم که در خانه بازی داریم یا خارج از خانه و فقط طبق وظیفه وعادتمان به پیروز شدن و کسب سه امتیاز فکر می‌کنیم و بس.

 

*گزارشگر بازی بعد از گل سیامک نعمتی گفت سیامک، نعمت پرسپولیس بود. در این رابطه چه صحبتی داری؟

سیامک واقعاً گل سه امتیازی قشنگی برای تیم زد و گلش و حرکتش واقعاً زیبا بود. سیامک بازیکن بسیار خوب و با تکنیکی است و واقعاً می‌توان او را یکی از نعمت‌های تیم پرسپولیس دانست که در جایی که باید کارش را انجام دهد به خوبی این مهم را انجام می‌دهد.

 

جشن اصلی برای زمان گرفتن جام

*به نظر مانند بازی فصل قبلتان در دیدار با پارس در جم باز هم باید در شهرستانی دیگر جشن اصلی قهرمانی‌تان را به پا کنید.

جشن اصلی که می‌ماند ان‌شاءالله موقع جام گرفتن اما بله به امید خدا ما در مسجد سلیمان کار قهرمانی‌مان را قطعی می‌سازیم.

 

*البته ممکن است روز پنجشنبه نتایجی رقم بخورد که تیمتان قهرمانی‌اش مسجل شود.

بله این احتمال که وجود دارد اما ما حتی در این صورت هم در مسجد سلیمان برای کسب سه امتیاز به مصاف نفت می‌رویم و در هیچ بازی نیست که بی انگیزه و به نوعی با قدرت اصلی خودمان بازی نکنیم. حتی بعد از کسب قهرمانی و مسجل شدن پوکر دنبال این هستیم که حداکثر امتیازات را هم بگیریم .

 

جای هواداران پر نمی‌شود

*جشن قهرمانی‌تان هم ممکن است تحت تأثیر کرونا به شکل جالبی برگزار نشود.

جای هواداران‌مان که با هیچ چیزی پر نمی‌شود چون نفس اصلی پرسپولیس آنها هستند اما امیدوارم مسئولان تدبیری بیندیشند و جشن قهرمانی‌مان را مثلاً به بیرون از ورزشگاه ببرند و در جایی برگزار کنند که با رعایت فاصله اجتماعی بتوانیم یک دل سیر با هواداران‌مان شادی و جشن قهرمانی داشته و به نوعی جشن پوکر استثنایی برپا کنیم که در حد نام پرسپولیس و پوکر قهرمانی و هوادارانمان باشد.

 

*عجیب بود که میل زیادی برای گلزنی داری و حتی یکی دو صحنه قصد گلزنی هم داشتی!

بله بالاخره لقبی که شما به من دادید کمپانی است و حس گلزنی من هم تمام شدنی نیست و حتی در یک صحنه دیدید که 80 متر استارت زدم و نزدیک بود گل هم بزنم که متأسفانه نشد و بدشانسی آوردم.

 

*چرا در طول بازی اینقدر با شیمبا درگیری داشتی؟

در دو سه صحنه شیمبا اصلاً کاری با توپ نداشت و فقط داشت مرا می‌زد!

 

*تو هم انگار حرفی به او زدی؟

بله شیمبا چند سال است که در فوتبال ایران بازی می‌کند و ماشاءالله زبان فارسی‌اش هم بهتر از من است. در یکی از صحنه‌ها حتی دستش را پشت کمرم گذاشت و بدجوری هلم داد به همین دلیل به او گفتم فوتبالت را بازی کن و اینقدر خطا نکن.

 

*بعد از بازی هم در رختکن جشن قهرمانی گرفتید و سرود خواندید.

سه امتیاز فولاد برای ما خیلی حساس بود و برای کسب قهرمانی چهارم یک جورهایی نقش کلیدی داشت . به همین خاطر در رختکن سرود قهرمانی خواندیم و جشن گرفتیم.

 

*اما در خواندن سرود انگار اصلاً با شجاع هماهنگ نبودی!

نه ما در هر کاری با هم هماهنگ هستیم چون وقتی شجاع از پشت خواند «چمپیونه چمپیونه» سرود قهرمانی تغییر کرد.

 

*در عکس‌‎هایتان اصرار عجیبی به نشان دادن عدد چهار به شکل تیمی داشتید و یکجورهایی برای تیم رقیب کری می‌خواندید.

شش که برای ما بود چهار هم برای ما شد بالاخره پوکر و کسب چهارمین قهرمانی متوالی کار کوچکی نبود. خیلی زحمت کشیدیم و برای جمع کردن تک تک امتیازها به قولی هر چه داشتیم خرج کردیم به همین دلیل چرا نباید بعد از پوکرمان چهار نشان ندهیم. ما هم حق داشتیم که عدد چهار را نشان دهیم چون حالا متعلق به پرسپولیس است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.