2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
صحنه سازی بعد از قتل برادر

صحنه سازی بعد از قتل برادر

متهم ادعا می‌کند برادرش با مشروب فروشی آبروی آنها را برده بود.

دوات آنلاین-پسر جوانی که پس از قتل برادرش با صحنه سازی قصد فریب پلیس را داشت در بازجویی ها مدعی شد مقتول به خاطر فروش مشروب آبرویشان را برده بود و هنگام درگیری ناخواسته وی را به کام مرگ کشانده است.

 

به گزارش روزنامه جوان، صبح روز شنبه ۲۸ تیر به ماموران کلانتری ۱۳۴ فرجام خبر رسید پسر جوانی که در درگیری زخمی و به بیمارستانی در شرق تهران منتقل شده است به کام مرگ رفته است.

 

آغاز تحقیقات پلیسی

با اعلام این خبر مأموران کلانتری در بیمارستان حاضر شدند و دریافتند تیمه های شب قبل اعضای خانواده‌ای پیکر نیمه جان پسر ۲۵ساله شان به نام شروین را در حالی که از ناحیه گردن زخمی بود به بیمارستان منتقل می کنند و چند ساعت بعد به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان فوت می کند.

 

با تایید خبر قتل شروین قاضی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند.

 

یکی از اعضای خانواده شروین به ماموران گفت: ساعت ۱۲ شب ما در خانه بودیم که شروین خونین و نیمه جان وارد خانه شد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم و شروین را به بیمارستان منتقل کردیم، اما پسرم فوت کرد.

 

وی در پایان گفت: پسرم با دوستان قدیمی اش اختلاف داشت و احتمال می دهم که دوستانش او را به قتل رسانده باشند.

 

صحنه سازی برای فریب مأموران

در حالی که پدر و مادر مقتول مدعی بودند پسرشان در درگیری با دوستانش به قتل رسیده است، تیم جنایی اقدام به تن پیمایی از مقتول کردند که مشخص شد هیچ آثار دفاعی در بدن مقتول وجود ندارد که نشانه درگیری او با دیگران باشد.

 

از سوی دیگر بررسی های مأموران نشان داد مقتول چند بار به خاطر فروش مشروبات الکلی به زندان رفته است و به همین خاطر با خانواده اش اختلاف داشته است.

 

بنابراین تیم جنایی احتمال دادند وی در درگیری با اعضای خانواده‌اش به قتل رسیده است و از سوی دیگر تحقیقات میدانی نشان می داد شب حادثه همسایه ها متوجه صدای درگیری شروین با برادر بزرگترش شده اند.

 

ماموران در بررسی خودروی پراید مقتول که در نزدیکی خانه‌شان پارک شده بود، هیچ آثار خونی پیدا نکردند و همچنین بررسی های دوربین های مداربسته هم نشان می داد که شروین در حالی که سالم بوده وارد خانه شان شده است.

 

در حالی که همه شواهد و دلایل حکایت از آن داشت که شروین در درگیری خانوادگی به قتل رسیده است، ماموران پلیس راهی خانه پدری مقتول شدند که با آثار لکه های خون شسته شده در داخل خانه روبه رو شدند.

 

دستگیری برادر به جرم قتل

در شرایطی که پازل های حادثه خونین یکی پس از دیگری از سوی تیم جنایی کشف می شد، مأموران پلیس برادر ۲۸ ساله شروین را به نام بابک به عنوان مظنون به قتل بازداشت کردند و به اداره پلیس انتقال دادند.

 

متهم ابتدا منکر قتل برادرش شد اما صبح دیروز پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران راز قتل برادرش را فاش کرد. وی در توضیح ماجرای قتل برادر کوچکترش گفت: شروین پسر خوبی بود اما 10سال قبل دوستان نابابی پیدا کرد و با آنها رفت و آمد می کرد و از آن زمان به بعد وارد کارهای خلاف شد. او ۱۰ سال است که مشروب مصرف می کند و مشروب هم می فروشد. به همین خاطر چند باری راهی زندان شده است و آخرین بار سال قبل برای فروش مشروب دستگیر شد و به زندان افتاد اما اسفندماه به خاطر بیماری کرونا به مرخصی آمد و دیگر به زندان برنگشت.

 

کارهای او آبروی ما را در محل و بین فامیل برده بود و از طرفی هم هر وقت مست می کرد، پدر و مادرم را هم اذیت می کرد خیلی تلاش کردیم او دست از کارهای خلافش بردارد اما فایده نداشت و او به حرفهای ما توجهی نمی کرد و گاهی هم با ما درگیر می شد.

 

می خواستم برادرم را بترسانم

وی ادامه داد: شب حادثه من همراه پدر و مادرم در خانه بودیم که شروین در حالی که به شدت عصبانی بود وارد خانه شد و با پدر و مادرم درگیر شد. برادرم می گفت آخرین بار که از سوی مأموران پلیس دستگیر و روانه زندان شده است پدر و مادرم او را لو داده اند. هر چقدر تلاش کردیم او را آرام کنیم موفق نشدیم که ناگهان به طرف پدرم حمله کرد و او را زیر مشت و لگد گرفت. او قصد داشت پدرمان را بکشد که با او درگیر شدم و سعی کردم او را از خانه بیرون کنم اما او مقاومت می کرد. سپس چاقوی ضامن دار خودش را گرفتم و برای اینکه او را بترسانم به طرفش پرتاب کردم که ناگهان به گردنش برخورد کرد و خونین نقش بر زمین شد.

 

پس از این بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم و شروین را به در حیاط منتقل کردیم و مدعی شدیم که او در درگیری با دوستانش در بیرون از خانه زخمی شده است. وقتی هم که در بیمارستان فوت کرد خون های داخل خانه را شستیم و سعی کردیم با صحنه سازی ماموران پلیس را فریب دهیم اما خیلی زود دستمان رو شد.

 

وی در پایان گفت: من قصد قتل برادرم را نداشتم و پدر و مادرم شاهد ماجرا بودند و فقط قصد داشتم او را بترسانم که به صورت اتفاقی به قتل رسید.

 

متهم در ادامه به دستور قاضی واحدی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداراده پلیس آگاهی قرار گرفت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.