2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه یا مانلی در سریال آقازاده

بیوگرافی پردیس پورعابدینی بازیگر نقش راضیه یا مانلی در سریال آقازاده

پردیس پورعابدینی در اولین تجربه خود در سریال آقازاده بازی خوبی را به نمایش گذاشت است. با این هنرمند بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین-پردیس پورعابدینی بازیگر جوانی است که در سریال آقازاده نقش راضیه یا مانلی را بازی کرده است. با بیوگرافی این بانوی هنرمند آشنا شوید.

 

سلام سینما درباره بازیگر نقش مانلی یا راضیه نوشت: پردیس پورعابدینی در سال 1399 با سریال نمایش خانگی «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا به دنیای سریال، سینما و تصویر معرفی شد.

 

آقازاده اولین تجربه پردیس پورعابدینی

در واقع این سریال اولین تجربه‌ بازیگری او در شبکه نمایش خانگی و تصویر است.

 

پردیس پورعابدینی در سریال «آقازاده» که در سال 1398 ساخته شده و در تیر سال 1399 از شبکه نمایش خانگی پخش شد، نقش راضیه(مانلی) را بازی می‌کند. این سریال به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد و با نقش‌آفرینی پردیس پورعابدینی آغاز می‌شود.

 

پردیس پورعابدینی در این سریال هم‌بازی امیر آقایی(نیما)، سینا مهراد(حامد تهرانی)، نیکی کریمی، امین حیایی، لعیا زنگنه و کامبیز دیرباز است.

پردیس پورعابدینی در نقش راضیه در سریال آقازاده

راضیه در سریال آقازاده کیست

راضیه(با بازی پردیس پورعابدینی) دختری است که از شهرستان به تهران آمده و وارد شرکت نیما(امیر آقایی) می‌شود تا زندگی بهتری داشته باشد. در این شرکت، راضیه نامش را به مانلی تغییر می‌دهد و به‌عنوان طعمه‌ای بر سر راه حامد تهرانی(سینا مهرداد) قرار می‌گیرد تا بتواند برای نیما، برعلیه حامد مدرک جمع کنند و... .

 

فعالیت‌های قبلی پردیس پورعابدینی

او پیش از این سریال در تئاتر فعالیت می‌کرد. از فعالیت‌های تئاتر او می‌توان به نمایش «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی اشاره کرد

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.