2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل طلافروش سرشناس به دست سارقان

قتل طلافروش سرشناس به دست سارقان

مقتول علاوه ‌بر کیف‌دستی، کیفی همراه خود داشت که داخل آن جواهرات گرانقیمت بود. بعد از قتل، این کیف و خودروی او سرقت شده ‌بود.

دوات آنلاین- جسد طلافروش سرشناس تهرانی در جاده تلو در حالی پیدا شد که شواهد پلیسی نشان می‌داد او قربانی سرقت مرگبار شده‌ است.

 

به گزارش روزنامه جام‌جم، ساعت 9 صبح چهارم تیر امسال کارگران شهرداری برای کار به حوالی جاده تلو در لواسانات رفته‌بودند که با مرد سالخورده‌ای رو‌به‌رو شدند که روی زمین افتاده‌بود. وقتی نزدیک آن مرد رفتند، متوجه شدند که او مرده‌است. با تماس آنها، تیمی از ماموران راهی محل شده و با بررسی جسد متوجه آثار ضربه به سر و بینی او شدند. همچنین آثار شیار روی گردن وی بود که حکایت از خفگی داشت.

 

 بنابراین موضوع این جنایت به مصطفی واحدی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. رد لاستیک‌های خودروی مدل بالایی در اطراف جسد وجود داشت که نشان می‌داد عامل یا عاملان این جنایت او را در مکان دیگری کشته و به آنجا منتقل کرده‌اند. زمانی که کیف‌دستی همراه مقتول را بررسی کردند، مقداری دلار و پول و علاوه‌بر آن تعدادی کارت شناسایی به نام مقتول به‌دست‌آوردند و هویت او فاش شد.

 

در میان این مدارک کارت‌هایی بود که نشان می‌داد مقتول به نام عبدالعلی مظفریان در زمینه خرید و فروش طلا و جواهرهای گرانقیمت فعالیت دارد، عضو سابق بازرسی صنف طلا و چند سالی هم دبیر کمیته اسنوبرد هیات اسکی بوده ‌است.

 

با تحقیق از خانواده و دوستان مقتول مشخص شد این مرد بعد از مرگ همسر و سفر پسرش به کانادا به‌تنهایی زندگی می‌کرد. او علاوه‌بر کیف‌دستی، کیفی همراه خود داشت که داخل آن جواهرات گرانقیمت بود. بعد از قتل، این کیف و خودروی او سرقت شده ‌بود.

 

با دستور بازپرس جنایی قرار شد  دوربین‌های اطراف محل کشف جسد بازبینی شود و تحقیقات از خانواده، پسر و دوستان و همکاران مقتول دوباره انجام گیرد تا شاید ردی از قاتل یا قاتلان به‌دست‌آید. همچنین پلیس در جست‌وجوی خودرو، کیف و گوشی مقتول است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.