2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
معرفی کامل سریال دخترم نرگس + بازیگران و خلاصه داستان

معرفی کامل سریال دخترم نرگس + بازیگران و خلاصه داستان

همه آنچه درباره سریال دخترم نرگس باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال دخترم نرگس یک سریال اجتماعی- پلیسی است که توسط سیمای ارومیه ساخته شده و از شبکه یک پخش می‌شود.

 

خلاصه داستان سریال دخترم نرگس

نرگس صادقی، فرزند سوم یک خانواده و دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است که مراحل انتهایی پایان‌نامه خود را انجام می‌دهد. این دختر جوان همواره گره‌گشای مشکلات اعضای خانواده به ویژه برادر بزرگ‌ترش نادر بوده و هست، اما در روند عادی زندگی آنها اتفاقاتی رخ می‌دهد و اسراری فاش می‌شود که موجب دگرگونی در زندگی نرگس هستند.

 

مهوش صبرکن از بازیگران این سریال به سلام نو گفت: سریال «دخترم نرگس» در استان های آذربایجان غربی و شرقی، زنجان و کردستان تصویربرداری شده است و قصه آن پیرامون زندگی یک خانواده طلافروش است که محمود پاک‌نیت در این سریال نقش همسر من را بازی می‌کنند و در آنجا هم به دلیل مشکلاتی که برای پسرمان اتفاق می‌افتد قصه پیش می‌رود.

مهوش صبرکن بازیگر سریال دخترم نرگس

بازیگران سریال دخترم نرگس

بازیگرانی چون مریم خدارحمی، امیر صد هزاری، فریبا طالبی، مهدی علی پور، كیوان مظاهری، جمال ذوالقدر، ماهرخ رفیع زاده، عفت مهپور، رقیه بایبوردی، رباب مرزبان، مهین كاظمی و فریدون سید سیاح در سریال دخترم نرگس بازی کرده‌اند.

 

عباس سرودی، هرمینه بارسنجی، شراره مظلومی فرد، محمد كاظمی، پدرام رحمانی، علیسا ذوالقدر، بهمن خضری، حامد مرادی، هنگامه بهبودی، فاطمه خلیفه گلی، مرضیه رضوانفر، نازنین خادم، مسعود یكانی و هاشم چاوشی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

سریال دخترم نرگس چند قسمت است

سریال دخترم نرگس در ۲۶ قسمت چهل دقیقه ای ساخته شده است.

 

ساعت پخش و تکرار سریال دخترم نرگس

سریال دخترمن نرگس هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود.

 

هم چنین بازپخش این سریال روز بعد ۱ بامداد، ۱۰:۳۰ صبح و ۱۵:۰۰ بعدازظهر روز بعد است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/04/19
سریال شاهرگ بسیارزیباست ممنون از کارگردان و نویسنده آ ن ،تقاضا دارم شبیه این سریالها رابیشتر بسازیدتقاضا میکنم این پیام مرابه کارگردانان زحمت کش برسونیدلطفا راجع به جنگ صفین (زمان امام علی علیه السلام)راتهیه کنیدممنون

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.