2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
پسر جوان در برابر اتهام آزار و اذیت 2 دختر

پسر جوان در برابر اتهام آزار و اذیت 2 دختر

دختر شاکی: امین گفت قصد ازدواج با من را دارد و می‌خواهد مرا به خانواده‌اش معرفی کند.روز حادثه برای دیدن خانواده‌اش به خانه شان رفتم اما...

دوات آنلاین-متهم جوان بعد از ربودن و آزار و اذیت دختر جوان ، وقتی متوجه حضور پلیس مقابل خانه‌اش شد، خود را از بالکن به پایین پرت کرد. دو دختر از پسر جوان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرده‌اند.

 

به گزارش روزنامه جام ‌جم، اواسط اردیبهشت امسال،دختری جوان سراسیمه با فوریت‌های پلیس تماس گرفت و گفت توسط جوانی به نام امین ربوده و در کمینگاه شیطانی او اسیر شده‌است. ماموران پلیس خیلی سریع به خانه امین رفتند و در حالی که قصد دستگیری پسر آزارگر و نجات دختر جوان را داشتند، امین در اقدامی ناگهانی برای فرار از دست ماموران،خودش را از بالکن خانه‌اش به پایین پرت کرد و  هر دو پای او آسیب دید.

 

با شروع تحقیقات قضایی،متهم و شاکی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شده  و این در حالی بود که متهم به دلیل آسیب جدی که دیده‌بود با واکر حاضر شد.

 

در ابتدای جلسه تحقیقات مقدماتی،دختر جوان به نام بهار در طرح شکایت خود به ماموران گفت:«مدتی قبل در اینستاگرام با امین آشنا شدم.او حتی نامش را هم به من دروغ گفته‌بود اما به من ابراز علاقه می‌کرد و می‌گفت دوست دارد من را ببیند برای همین با او قرار گذاشتم. بعد از چند بار که همدیگر را ملاقات کردیم،امین گفت قصد ازدواج با من را دارد و می‌خواهد مرا به خانواده‌اش معرفی کند.روز حادثه برای دیدن خانواده‌اش به خانه شان رفتم اما وقتی به خانه رسیدم او مرا 24 ساعت زندانی ام کرد و آزارم داد.»

 

سپس متهم در دفاع از خود گفت:«من با بهار در خیابان آشنا شده‌بودم و برای همین فکر می‌کردم او خیابان گرد است و جایی برای زندگی ندارد.برای همین با درخواست خودش به او پناه دادم و به خانه مان آمد. بهار قصد اخاذی داشت و برای تهدید من با پلیس تماس گرفت. وقتی ماموران مقابل خانه آمدند ، ترسیدم و گمان کردم شاید حرف مرا باور نکنند. برای همین هول شدم و خودم را از بالکن پرتاب کردم اما گناهی نکرده‌بودم که به خاطر آن قصد فرار داشته‌باشم.»

 

تحقیقات از متهم در حالی ادامه دارد که شکایت مشابه دیگری علیه او طرح شده‌است. قرار است با تکمیل تحقیقات او به زودی محاکمه شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.