2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ادعای جنایت با دستور اشباح

ادعای جنایت با دستور اشباح

متهم به دلیل استفاده از موادمخدر در شرایط عادی نبود و پس از درگیر شدن با قربانی او را با شلیک گلوله به قتل رساند.

دوات آنلاین-«بر سر شیشه با یکدیگر درگیر شدیم، با شلیک گلوله او را کشتم»؛ اینها بخشی از اعترافات مردی است که در منقل‌خانه ای دستش به خون آلوده شده است.

 

به گزارش خبرجنوب، چند روز قبل پسر جوانی از مقابل خانه ای در یكی از خیابان های شیراز عبور می كرد كه از آنجا سر و صدا شنید. درِ خانه باز بود و به نظر می رسید كه چند نفر با یكدیگر درگیر شده اند.

 

در همین لحظه پسر جوان وارد خانه شد و با جسد غرق در خون مردی که روی زمین افتاده بود مواجه شد. هرچند مرد مجروح چند دقیقه بعد به بیمارستان منتقل شد ولی شدت جراحت و خونریزی اش به حدی بود كه جانش را از دست داد.

 

با مرگ این مرد، پرونده جنایت روی میز بازپرس جنایی قرار گرفت. شواهد اولیه نشان می داد جوانی عامل این جنایت است. تحقیقات كارآگاهان حاكی از آن بود كه آن محل منقل‌خانه بوده و پس از درگیری معتادان در محل، جنایت رخ داده است.

 

در این میان افرادی كه در منقل‌خانه بودند اطلاعات تازه ای در اختیار مأموران گذاشتند. آنها مدعی شدند که این جنایت توسط مرد معتادی در منقل‌خانه رخ داده است و پس از درگیر شدن با یکدیگر جوان خون به پا کرده است.

 

با اینكه متهم به قتل به مكان نامعلومی گریخته بود اما تحقیقات مأموران برای دستگیری وی ادامه یافت تا اینكه مدتی بعد مأموران به اطلاعاتی دست یافتند كه نشان می داد وی به منقل‌خانه ای دیگر گریخته است.

 

فرار این مرد پایان تحقیقات نبود چرا كه تلاش ها برای دستگیری وی ادامه یافت تا اینكه سرانجام پس از ساعت ها از وقوع این جنایت مرد آدمکش دستگیر شد.

 

اعترافات متهم به قتل

وقتی این آدمکش تحت بازجویی قرار گرفت گفت كه نیتی برای به قتل رساندن مقتول نداشته و در شرایطی كه در اوج عصبانیت بوده دست به اسلحه برده است.

 

او گفت آن روز به دلیل استفاده از موادمخدر در شرایط عادی نبوده و روز جنایت پس از درگیر شدن با قربانی او را با شلیک گلوله به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت متواری شده است.

 

وی در ادامه، جزئیات بیشتری از این جنایت را فاش کرد و گفت: آن روز پس از استعمال شیشه هر دو در شرایط عادی نبودیم و دچار توهم شده بودیم به همین دلیل بر سر شیشه درگیر شدیم و من هم او را با اسلحه به قتل رساندم. اشباح از من می خواستند که او را بکشم. می گفتند اگر این کار را نکنم او مرا می کشد.

 

این جنایتکار در تمامی مراحل تحقیقات به قتل اعتراف کرد و مدعی شد روز جنایت بر سر موادمخدر با قربانی درگیر شده و با شلیک گلوله او را به قتل رسانده است.

 

به دنبال اعترافات این مرد، او در حضور بازپرس پرونده نیز جزئیات بیشتری از این جنایت فاش کرد. بدین ترتیب برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.