2024/05/06
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
معرفی کامل سریال رهایی +خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال رهایی +خلاصه داستان و ساعت پخش و تکرار

همه آنچه درباره سریال رهایی باید بدانید در این مطلب آمده است.

دوات آنلاین-سریال رهایی سریالی به کارگردانی «مسعود تکاور» است که از شبکه دو پخش می‌شود. خلاصه داستان، ساعت پخش و تکرار آن و ... را در ادامه بخوانید:

 

خلاصه داستان سریال رهایی

سریال رهایی با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستان کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می پردازد. در رهایی می‌بینیم یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات‌ ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود.

عکسی از سریال رهایی

بازیگران سریال رهایی

این سریال به قلم علی طالب‌آبادی به نگارش درآمده و دانیال حکیمی، میترا حجار، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، رضا توکلی، نازنین پیرکاری، افشین سنگ چاپ، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، امیر حسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، و مهدی کریمیان و... در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

ساعت پخش و تکرار سریال رهایی

رهایی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و با مشارکت موسسه ناجی هنر تهیه شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت ۹، ۱۶:۳۰ ،۰۰:۳۰ بامداد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.