2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بشیر حسینی درباره داوری در عصر جدید چه می‌گوید

بشیر حسینی درباره داوری در عصر جدید چه می‌گوید

کماکان برای من جذاب ترین برنامه، فینال فصل قبل است که خانم عبادی اهدای قلب را کشید.

دوات آنلاین-سید بشیر حسینی، یکی از داوران برنامه عصر جدید است که شوخی‌‌هایی هم با او در فضای مجازی و در مجموعه «ناخونک» شده است. او درباره جدی‌تر شدن نگاه شرکت‌کننده‌ها به این رقابت در فصل دوم و تفاوت‌‌های آن با فصل قبل توضیح‌ می‌دهد: خوشبختانه نگاه بچه‌‌ها‌ در فصل دوم جدی تر و متنوع تر شده. اوایل فصل اول خاطرم هست شرکت‌کننده‌ها خودشان خیلی این رقابت را جدی‌ نمی‌گرفتند. چون‌ نمی‌دانستند بازخورد برنامه چگونه است و چقدر دیده‌ می‌شود و چه بازخوردی دارد. اما در این فصل تقاضا بیشتر شده و نوید اجراهای قوی تر را از همان ابتدا‌ می‌داد.

 

سختی‌های داوری در عصر جدید

حسینی در ادامه درباره سختی قضاوت و داوری این برنامه‌ می‌گوید: ما دو مرحله قضاوت در برنامه داریم؛ یکی داخل برنامه که با چراغ قرمز و سفید قضاوت‌ می‌شود و مرحله بسیار سخت دیگر آخر برنامه برای انتخاب فینالیست‌‌ها ست. در بخش اول صرفا اجراهایشان را بدون هیچ پیش زمینه‌ای ارزیابی‌ می‌کنیم. اما در پایان برنامه گفت و گوی بچه‌‌ها‌ را دیده و شنیده ایم که انتخاب در این بخش خیلی سخت‌ می‌شود. گاهی به اجماع هم‌ نمی‌رسیم و هر کدام از ما داورها نظر خودمان و دلایل محکمی داشتیم. بنابراین انتخاب‌‌ها‌ بسیار کار سختی است و تلاش‌ می‌کنیم عادلانه قضاوت کنیم.

 

بیشتر بخوانید: امین حیایی از راز و رمزهای برنامه عصر جدید می‌گوید

 

حسینی همچنین درباره بازخورد برنامه و این‌که مسیر زندگی بسیاری از شرکت‌کننده‌ها با حضور در این برنامه تغییر کرد هم ادامه‌ می‌دهد: در کنار داوری در برنامه گاهی پیش‌ می‌آید که در حد گپ کوتاه بعد از برنامه با شرکت‌کننده‌ها صحبت‌ می‌کنیم و اگر استعداد نداشته باشند، صادقانه به آنها‌ می‌گوییم. اگر کسی واقعا با حضور در این برنامه بفهمد استعدادش این نبوده و برود و دنبال استعداد واقعی اش بگردد، به نظرم هدیه بزرگی از برنامه گرفته. البته در این برنامه فضا بیشتر به سمت موسیقی رفته و متقاضی اش بیشتر بوده و در گام دوم اجراهای ورزشی. اما آرای برگزیده پنج نفر برتر دوره قبلی نشان داد الزاما این‌گونه نیست که اگر متقاضی رشته‌ای بیشتر بوده، در آن زمینه هم مستعدتر هم بودند. اصلا این‌گونه نیست.

 

او در پایان درباره جذاب ترین استعدادی که از برنامه در ذهن دارد هم‌ تاکید می‌کند: کماکان برای من جذاب ترین برنامه، فینال فصل قبل است که خانم عبادی اهدای قلب را کشید.

 

منبع: روزنامه جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.