2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
ساعت پخش و تکرار سریال همسران از شبکه آی فیلم

ساعت پخش و تکرار سریال همسران از شبکه آی فیلم

سریال آی فیلم از جمله سریال‌های بسیار محبوب سال‌های گذشته تلویزیون است.

دوات آنلاین-شبکه آی فیلم پخش مجدد سریال آی فیلم را آغاز کرده و این سریال هر روز در سه نوبت روی آنتن می‌رود. این سریال در سال ۱۳۷۳ ساخته شده و بیژن بیرنگ نویسندگی آن را به عهده داشته است.

 

خلاصه داستان سریال همسران

در خلاصه داستان سریال همسرا آمده: دو زوج در یک ساختمان باهم همسایه‌اند. «کمال و مهین» که سن بیشتری نسبت به زوج دیگر یعنی «علی و مریم» دارند، به نوعی در مشکلات و مسائل آنها را راهنمایی می‌کنند.

 

بازیگران سریال همسران

در سریال «همسران»، فردوس کاویانی، مهرانه مهین‌ترابی، فرهاد جم و الهام پاوه‌نژاد به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته‌اند و در ادامه سریال بازیگرانی چون بهروز بقائی، پرستو گلستانی، رامبد جوان، شهلا ریاحی، مرحوم جعفر بزرگی و ... به عنوان مهمان در این مجموعه بازی می‌کنند.

 

سریال همسران چه ساعتی بازپخش می‌شود

سریال همسران از روز یکشنبه ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های 2 بامداد و 10 صبح روز بعد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/03/10
فیلم های قدیمی واقعا زیبا و اموزنده بودن کاش نویسندگان و کارگردان های امروز از قدیمی ها یاد می گرفتن و هر فیلمی رو نمی ساختن که نه ارزش دیدن دارن نه ارزش اینکه پول بیت مال بابت این فیلمهای بی سر و ته پا یمال بشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.