2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بازداشت پسری که رومینا را دزدید و باعث قتل او شد

بازداشت پسری که رومینا را دزدید و باعث قتل او شد

بهمن خاوری مرد جوانی که رومینا را دزدیده و باعث خشم پدر او شده بود به اتهام آدم ربایی و تحریک پدر رومینا بازداشت شد. جزوئیات را در این مطلب بخوانید

دوات آنلاین-پسرجوانی که متهم است رومینا را فراری داده و باعث خشم پدر و در پی آن قتل رومینا  شده است. ساعاتی قبل به اتهام آدم ربایی و شواهدی که نشان از نقش او در عصبانیت پدر رومینا دارد بازداشت شد.

 

 تسنیم گزارش داده ،بهمن خاوری عامل ربودن رومینا اشرفی که خود را خواستگار او معرفی کرده، ساعاتی پیش به اتهام آدم‌ربایی و برخی شواهد که حاکی از نقش داشتن در عصبانیت پدر رومینا اشرفی داشت، بازداشت و تحویل مقام قضائی شد.

 

پیش از این برخی ادعاها به نقل از بستگان رومینا حاکی از این بود که بهمن، پس از اینکه رومینا را به خانه خواهر خود برده و بدون حضور پدر رومینا او را به عقد خود درآورد، تصاویری از خودش و رومینا در فضای مجازی منتشر کرد و پیام‌هایی به پدر رومینا فرستاد و به او گفت که رومینا حالا همسر من است. همین موضوع هم باعث عصبانیت شدید پدر رومینا شد که به قتل منجر شد.

 

بهمن خاوری در مصاحبه هایی که در این چند روز منتشر کرده است مدعی شده بود عموی رومینا او را تهدید به قتل نیز کرده است. او همچنین اتهاماتی را نسبت به پدر رومینا وارد کرده بود که صحت آن تایید نشده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.