2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل تیما پوررحمانی، بازیگر نقش فرزانه در سریال پرگار

بیوگرافی کامل تیما پوررحمانی، بازیگر نقش فرزانه در سریال پرگار

نقش فرزانه در سریال پرگار نقشی پرچالش است. درباره زندگینامه تیما پوررحمانی بازیگر این نقش بخوانید.

دوات آنلاین-تیما پوررحمانی که در سریال پرگار نقش فرزانه را بازی کرده بازیگر جوان اما باتجربه و بسیار خوش آتیه و کاربلد تئاتر است که البته در سینما و تلویزیون نز حضور موفقی داشته است. با بیوگرافی او بیشتر آشنا شوید:

تیما پوررحمانی بازیگر نقش فرزانه در سریال پرگار

تیما پوررحمانی از تولد تا دانشگاه

به نوشته سلام سینما تیما پور رحمانی متولد 10 خرداد 1366 در تهران است. او یک برادر بزرگتر از خود دارد.

 

تیما که از کودکی به بازیگری علاقه داشت اولین بار در 5 سالگی یعنی در سال 1371 مقابل دوربین رفت و بازیگری را در مجموعه خاله سارا تجربه کرد.

تیما پوررحمانی در صحنه تاتر

تجربه تئاتر، تلویزیون و سینما

تیما فوق لیسانس ادبیات نمایشی دارد. او به بازیگری در تئاتر مشغول شد و تجربیات زیادی اندوخت. او بیشتر علاقه دارد روی صحنه برود تا این‌که جلوی دوربین بازی کند. خودش گفته است: من بیشتر دوست دارم روی صحنه تئاتر باشم، زیرا تئاتر من را به چالش دعوت می‌کند، اما تصویر این ویژگی را ندارد. به همین دلیل بیشتر علاقه‌مند به تئاتر هستم تا بازی در تصویر.

 

این بانوی هنرمند در سال 89 در سریال آسمان همیشه ابری نیست بازی کرد و یک سال بعد در فیلم سینمایی «578 روز انتظار» به کارگردانی احمد عبدالهیان بازی کرد. این فیلم در رابطه با عملیات بزرگ بیت المقدس و فتح خرمشهر است؛ در این فیلم قبل و زمان آزادسازی به تصویر کشیده شده است.

 

بازی در سریال بی قید و شرط از دیگر تجربیات این هنرمند است. ضمن این‌که تیما پور رحمانی علاوه بر بازیگری، تجربه گویندگی و دوبله نیز دارد.

تیما پوررحمانی بازیگر نقش فرزانه در سریال پرگار

بازی در نقش فرزانه در سریال پرگار

تیما پوررحمانی که در سریال پرگار نقش فرزانه را بازی کرده است در این باره گفته: در سریال پرگار نقش فرزانه، دختر خانواده را بازی می‌کنم که با موقعیت‌هایی رو‌به‌رو می‌شود. همان‌طور که به علاقه‌ام اشاره کردم، معتقدم تصویر محدودیت به همراه دارد و نمی‌گذارد اتفاق بزرگی رقم بخورد، اما تئاتر این‌طور نیست و بازیگر خیلی جای کار برای نقش دارد. در سریال پرگار، فرزانه دختر مثبت خانواده است که یک جاهایی در ضمیر ناخودآگاهش دوست دارد به سمت خاکستری رفتن حرکت کند، اما نوع تربیت خانوادگی‌اش مانع این موضوع می‌شود.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.