2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
فرار زن و مرد خیانتکار بعد از قتل

فرار زن و مرد خیانتکار بعد از قتل

شوهر زن جوان با دیدن فیلمی از همسرش و مرد همسایه به کلانتری رفته و شکایت کرده بود اما ...

دوات آنلاین-زن جوان وقتی متوجه شد فیلم ارتباط پنهانی اش با مرد همسایه به دست شوهرش افتاده با همدستی وی شریک زندگی اش را به قتل رسانده و پس از حلق آویز کردن جسد او گریختند.

 

به گزارش روزنامه جوان، ساعت ۱۹ و ۲۳ دقیقه عصر روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه امسال قاضی مصطفی واحدی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از مرگ مشکوک مرد جوانی در خانه اش باخبر شد و به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شدند.

 

تیم جنایی در محل حادثه در طبقه دوم خانه قدیمی با جسد مرد ۲۹ساله ای به نام محمود روبه‌رو شدند که در یکی از اتاق ها به طرز مرموزی حلق آویز شده بود نخستین بررسی ها نشان داد محمود همراه همسرش فریبا در این خانه زندگی می کرده است، اما لحظه حادثه همسرش در خانه نبوده و صاحبخانه اش متوجه موضوع می شود و به پلیس خبر می دهد.

 

صاحبخانه محمود گفت: ساعتی قبل برای انجام کاری به سراغ محمود رفتم، اما هر چقدر او را صدا زدم جواب نداد. از آنجایی که در باز بود وارد خانه شان شدم و دیدم او به صورت حلق آویز فوت کرده است و بعد موضوع را به پلیس خبر دادم.

 

حلق آویزی ساختگی

همزمان با ادامه تحقیقات جسد مرد فوت شده برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد که تیم پزشکی قانونی اعلام کردند، محمود ابتدا بر اثر فشار بر عناصر حیاتی کردن خفه شده و بعد عامل یا عاملان قتل برای صحنه سازی و فریب مأموران پلیس جسد مقتول را حلق آویز کرده اند.

 

بدین ترتیب با مشخص شدن قتل مرد جوان مأموران پلیس تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی عامل یا عاملان قتل آغاز کردند که دریافتند مقتول چند روز قبل به اداره پلیس رفته و از مردی به نام پژمان به اتهام مزاحمت برای همسرش شکایت کرده است. همچنین مشخص شد پژمان چند روز قبل فیلم کوتاهی از طریق فضای مجازی برای محمود می فرستد که نشان می دهد برای همسر او مزاحمت ایجاد کرده است و به همین خاطر محمود به اداره پلیس می رود و از پژمان شکایت می کند.

 

خواهر مقتول در تحقیقات به مأموران پلیس گفت: برادرم زندگی خوبی داشت و خیلی هم سر زنده و فعال بود و به همین خاطر هیچگاه به فکر خودکشی نبود و همیشه به ما هم امید به زندگی می داد. برادرم چند روز قبل خودرویی خرید و قرار بود همراه همسرش به مسافرت برود که این اتفاق افتاد.

 

وی ادامه داد: چند روز قبل برادرم متوجه شده بود که یکی از همسایه ها به نام پژمان برای همسرش مزاحمت ایجاد می کند. پس از این محمود با پژمان صحبت کرد و یک روز بعد هم پژمان برای او فیلمی فرستاد که نشان می داد او با همسرش ارتباط دارد. در چنین شرایطی برادرم به اداره پلیس رفت و از پژمان به اتهام مزاحم شکایت کرد. برادرم فیلم مزاحمت مرد همسایه را در گوشی اش ذخیره کرده بود و به ما نشان داد اما الان همسرش ناپدید شده است و ما احتمال می دهیم همسرش با همدستی پژمان برادرمان را به قتل رسانده است و با صحنه سازی قصد داشتند نشان دهند برادرمان خودکشی کرده است و به همین خاطر از همسرش و پژمان به اتهام قتل شکایت داریم.

 

مأموران پلیس در ادامه برای بررسی تلفن همراه محمود به خانه اش رفتند که در یافتند همسرش پس از حادثه گوشی محمود را سرقت کرده و به مکان نامعلومی رفته است.

 

بدین ترتیب همزمان با ادامه تحقیقات پژمان به دستور قاضی واحدی به عنوان مظنون به قتل تحت تعقیب قرار گرفت و همچنین بازپرس دستور داد همسر مقتول به اداره پلیس احضار شود و مورد تحقیق قرار گیرد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.