2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خیانت چگونه زندگی زن و شوهر سلبریتی را ویران کرد

خیانت چگونه زندگی زن و شوهر سلبریتی را ویران کرد

پشت پرده جدایی جرارد پیکه و شکیرا که به دلیل خیانت ستاره بارسلونا اتفاق افتاد، چیست؟

دوات آنلاین -خیانت یکی از بدترین اتفاق‌هایی است که می‌تواند برای یک زندگی‌مشترک بیفتد. «جرارد پیکه» و خواننده مشهور پاپ «شکیرا» در ماه گذشته میلادی به دلیل خیانت ستاره بارسا از هم جدا زندگی می کنند و در چند روز گذشته ویدئویی از پیکه در تیک‌تاک وایرال شده که در خودرویش با چهره‌ای گرفته و اخمو نشسته و هواداران در کنار خودروی او جمع شده‌اند و موزیک شکیرا در حال پخش است.

 

دکتر الناز علوی،  متخصص روان‌شناسی در یادداشتی در خراسن نوشت: داستان زندگی پیکه و شکیرا همچنان تیتر تمام خبرگزاری‌های اسپانیاست و کوچک‌ترین خبری درباره این دو نفر مانند بمب می‌ترکد و سرانجام جدایی این زوج هنوز مشخص نیست اما این اتفاقی که برای ستاره سابق بارسا افتاده، این دلتنگی‌اش بعد از خیانت، بهانه‌ای شد تا چند نکته را در این باره مطرح کنیم.

پیکه از خیانت به همسرش شکیرا پشیمان است

 آقای پیکه، اعتماد به این سادگی‌ها ترمیم نمی‌شود

به ‌طور کلی، زن یا شوهر بعد از این که متوجه رابطه همسرشان با فرد دیگری می‌شوند، مورد هجوم احساسات، افکار و رفتار مختلفی قرار می‌گیرند، احساساتی مثل ترس، خشم، اضطراب، شرم، نگرانی و  افکار آزار دهنده‌ای مثل این که من چه مشکلی داشتم؟ به اندازه کافی خوب و دوست داشتنی نبودم؟  الان باید چه کار کنم؟ چه چیزی درست و چه چیزی غلط است؟ آیا به روی خودم نیاورم یا باید با او دعوا و قهر کنم؟ به همه یا خانواده‌های‌مان بگویم و آبرویش را ببرم یا نه؟ زجر و درد همسری که متوجه خیانت شده در صورت بودن یا نبودن همسرش در خانه و دیدن و ندیدنش فرقی با هم ندارد، در هر دو صورت بیقرار و سردرگم است.بودن و دیدنش او را خشمگین می‌کند و نبودنش نگران از این که الان دارد چه کاری انجام می‌دهد و کجاست؟متاسفانه باید بگویم بلایی که خیانت و پیمان شکنی زناشویی سر رابطه می‌آورد به این سادگی‌ها درست و ترمیم نمی‌شود و اعتماد از دست رفته به راحتی بر نمی‌گردد. معنی این حرفم این نیست که هیچ راهی وجود ندارد اما پیکه باید بداند که این اشتباهش به این سادگی‌ها، قابل جبران نیست.

زندگی پیکه و شکیرا چگونه به طلاق منجر شد

توصیه ای به امثال پیکه و شکیرا

در چنین مواقعی، به زوج ها توصیه می‌شود که در مرحله اول هیچ تصمیمی نگیرید و هیچ کاری نکنید چرا که با به تاخیر انداختن تصمیم‌تان، چیزی را از دست نمی‌دهید اما با انتخاب رفتار نسنجیده، کار را سخت‌تر می‌کنید.روان شناس‌ها و زوج درمانگرها، درمان‌های تخصصی را برای زوج‌هایی که خیانت را تجربه کردند، دارند.

 

این درمان‌ها بر اساس شرایط زوج ها، کیفیت زندگی‌مشترک‌شان، داشتن فرزند و ...، متفاوت خواهد بود. به امثال «شکیرا» و «پیکه» توصیه می‌شود هر دو به صورت مشترک به روان شناس مراجعه کنند تا به کاهش درد و رنج ناشی از خیانت، پذیرفتن سهم زوجین(نه تقصیر) و انتخاب تصمیمی که کمترین آسیب را برای آن‌ها داشته باشد(به خصوص که آن‌ها فرزند هم دارند) کمک شود.حتی اگر یکی از زوج ها مثلا «شکیرا» تمایلی برای مراجعه به روان شناس نداشت، مراجعه انفرادی به پیکه پیشنهاد می شود. واضح است که در نهایت و بعد از اتمام زوج‌درمانی یا روان‌درمانی، انتخابِ ادامه یا طلاق وجود خواهد داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.