2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
بیوگرافی سعید کریمی، بازیگر بزرگسالی نقش مسعود در سریال بچه مهندس 3

بیوگرافی سعید کریمی، بازیگر بزرگسالی نقش مسعود در سریال بچه مهندس 3

سعید کریمی در سریال بچه مهندس 3 نقش مسعود تابشی را بازی کرده است. با زندگینامه او آشنا شوید.

دوات آنلاین-سعید کریمی از جمله هنرمندان خوب کشورمان است که در فصل سوم بچه مهندس نقش بزرگسالی مسعود را بازی کرده استُ بیوگرافی او را بخوانید:

 

سعید کریمی متولد سال 1359 است  و در شهرری به دنیا آمده است. او در دانشگاه در رشته بازیگری تحصیل کرده و لیسانس بازیگری دارد.

 

سعید کریمی بازیگری را از سن کم و 9 سالگی آغاز کرد و اولین بار در فیلم دندان مار جلوی دوربین مسعود کیمیایی رفت.

 

او در این سال‌ها در سمت‌های مختلف در سینما و تلویزیون حضور داشته و غیر از بازیگری دستاری کارگردان و برنامه‌ریزی نیز کرده است.

 

فیلم‌های سعید کریمی

به نوشته سلام سینما فیلم‌های مرضیه، سکوت کوهستان،ارابه مرگ، سحرگاه پیروزی، سوغات فرنگ و پدر آن دیگری از جمله فیلم‌های سعید کریمی است.

 

بازی در سریال متهم گریخت

سعید کریمی در سریال متهم گریخت به کارگردانی رضا عطاران نیز بازی کرد که این سریال تجربه بسیار خوبی برای او بود.

 

فیلمنامه متهم گریخت را سعید آقاخانی نوشته بود و بازیگران مطرحی در آن به ایفای نقش پرداختند و حضور کریمی در کنار آنها بسیار مفید بود.

 

او در سریال سفر در خانه هم با بازیگران مطرحی مانند حسن پورشیرازی و نسرین مقانلو همکار بود.

سعید کریمی و ثریا قاسمی در سریال بچه مهندس

بازی در نقش مسعود در سریال بچه مهندس 3

سعید کریمی در فصل سوم سریال بچه مهندس نقش مسعود تابشی را بازی کرده است.

 

مسعود بچه‌ای اهل طالقان است که برای ادامه تحصیل به تهران آمده و با جواد جوادی دوست می‌شود. نقش این شخصیت را در دوران 19 سالگی مهرزاد جعفری بازی کرده اما از قسمت سوم به بعد که شخصیت‌ها وارد دوران بزرگسالی می‌شوند این نقش بر عهده سعید کریمی قرار گرفته که بسیار خوب آن را ایفا کرده است.

 

سعید کریمی در سریال بچه مهندس با ثریا قاسمی هم بازی شده و درباره او نوشته است: در کنار شما بسیار آموختم بانو جان. بازیگری مقابل شما یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست که صد البته درس پس دادن است و بس. عمرتان مستدام باد که گوهری هستید کمیاب.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
نرگس امانی 1399/03/17
از نظر من بچه مهندس ۳ از بچه مهندس ۱و۲ خیلی عالی و جذاب بود من خیلی دوست دارم در فصل جدید چهارم آقای روزبه حصاری در کت و شلوار دامادی و خانم مهشید جوادی در لباس عروس ببینم و آقای سعید کریمی هم با خانم فرناز راهنما ازدواج کنند خیلی عالی میشود که بسازید و اگه تا آخر فصل بسازید عالی میشه فصل هاش طول بکشه عالی میشه
مهدیه کریمی 1399/03/17
من از اقای روزبه حصاری و اقای مسعود تابش خیلی خوشم میاد اما تکلیف اقای کریمی مشخص نشد من خیلی دوست داشتم اقای حصاری رو در لباس دامادی ببینم
تینا 1399/03/04
ازهمه بیشتر ازجوادجوادی ومسعود تابش دوست داشتم والبته که مسعود رفتنش به کارخونه تینا
w 1399/03/02
به نظر من بچه مهندس ۲ از بچه مهندس ۳ قشنگ تر بوا چون در بچه مهندس ۳ غیر از زندگی جواد بیشتر به زندگی دوستان او میپردازه ولی در بچه مهندس ۲ بیشتر در مورد زندگی خودش میپرداخت
سارا مهبی 1399/03/02
من تا الان بچه مهندس ۱،۲و۳ نگاه کردم ولی از نظر من بچه مهندس ۳خیلی خیلی قشنگه
هستی عباسی 1399/02/31
از نظر من سریال بچه مهندس ۳ از بچه مهندس های دیگر خیلی بهتر است.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.