2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهرزاد جعفری بازیگر نقش مسعود تابشی در سریال بچه مهندس 3

بیوگرافی کامل مهرزاد جعفری بازیگر نقش مسعود تابشی در سریال بچه مهندس 3

مهرزاد جعفری هنرپیشه و مترجم موفق کشورمان که با بازی در چند سریال به شهرت رسیده است در سریال بچه مهندس 3 نقش مسعود تابشی را بازی می کند. بیوگرافی مهرزاد جعفری را در این مطلب بخوانید

دوات آنلاین-مهرزاد جعفری، بازیگر نقش مسعود در سریال بچه مهندس 3  پیش از آنکه هنرپیشه باشد، یک مترجم بسیار قوی است. او هنرمندی است که با بازی در چند سریال نامش برسر زبانها افتاد. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 

زندگی خانوادگی مهرزاد جعفری

مهرزاد جعفری متولد سال 69 در تهران است. او خواهر و برادر ندارد و با پدر و مادرش زندگی می کند.

مهرزاد جعفری بازیگر نقش مسعود تابشی در بچه مهندس 3

مهرزاد وقتی که 19 ساله بود کار ترجمه را شروع کرد او با زیرنویس سریال لاست که سریالی بسیار پرطرفدار بود توانست خود را به اهالی هنر معرفی کند.

 

سپس با سیما تیرانداز آشنا شد و با گذراندن دوره های بازیگری نزد سیما تیرانداز در یک تئاتر بازی کرد که سیما تیرانداز کارگردانی می کرد همین امر سرنوشت مهرزاد جعفری را تغییر داد و او را به عنوان یک بازیگر توانمند وجوان مطرح کرد.

مهرزاد جعفری در سریال از سرنوشت

بازی مهرزاد جعفری در سریال از سرنوشت

مهرزاد جعفری با بازی در سریال از سرنوشت در کنار کیسان دیباج و دارا حیایی نقش آفرینی کرد ونقش نوید را در این سریال بازی کرد. او در یک رقابت عشقی با کیسان دیباج قرار داشت و همین باعث شده بود بسیار مورد توجه قرار گیرد هرچند نقشی که بازی کرد بسیار کوتاه بود.

مهرزاد جعفری هنرپیشه و مترجم

زندگی شخصی مهرزاد جعفری

مهرزاد جعفری در رشته مهندسی معدن تحصیل کرده است اما تسلطش به زبان انگلیسی او را به یکی از مترجمان موفق و حرفه ای تبدیل کرده است.

 

مهرزاد اهل مداست و مد روز را با دقت دنبال می کند. او همچنین به لحاظ دانش سینمایی کاملا به روز است و با توجه به تسلطی که بر زبان انگلیسی دارد همیشه آخرین یافته های سینمایی را می داند.

 

بازی در نقش مسعود در سریال بجه مهندس ۳

مهرزاد جعفری در سریال بچه مهندس 3 نقش مسعود تابشی را بازی می کند و یکی از سه شخصیت اصلی است هرچند در ادامه سریال بازیگر این نقش تغییر می کند.

 

مسعود دوست و هم دانشگاهی جواد جوادی با بازی مانی رحمانی و قاسم با بازی محمود خسرومنش است.

بیوگرافی مهزاد جعفری هنرپیشه

سریال‌های مهرزاد جعفری

سریال بچه مهندس 3 (1399)

ترجمه ی متن نمایش آشپزخانه به کارگردانی حسن معجونی (سال ۹۴)

بازی در نمایش نیازمندیها به کارگردانی سیما تیرانداز (سال ۹۴)

بازی در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی (قسمت چهاردهم)

بازی در سریال گشت پلیس به کارگردانی مهرداد خوشبخت (قسمت سوم)

بازی در سریال از سرنوشت (فاز دوم)

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.