2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهتاب ثروتی بازیگر نقش مینا در سریال سرباز

بیوگرافی کامل مهتاب ثروتی بازیگر نقش مینا در سریال سرباز

مهتاب ثروتی بازیگر جوان کشورمان که با سریال کیمیا به شهرت زیادی دست یافت و در سریال سرباز نیز بازی کرده در رشته عکاسی تحصیل کرده است. بیوگرافی مهتاب ثروتی را در اینجا بخوانید

دوات آنلاین-مهتاب ثروتی بازیگر و عکاس کشورمان در سریال سرباز نقش مینا را بازی کرده است. او بهمن سال 70 به دنیا آمده است. بیوگرافی او را بخوانید:

 

مهتاب ثروتی؛ از عکاسی تا بازیگری

مهتاب ثروتی تحصیلات خود را در رشته عکاسی تکمیل کرد و بعد وارد عرصه بازیگری شد. مهتاب ثروتی بازیگری را با فیلم متولد 65 آغاز کرد اما با سریال کیمیا به شهرت رسید.

 

مهتاب ثروتی در سریال کیمیا نقش سلما را بازی می کرد که بسیار خوش درخشید و مورد توجه قرار گرفت.

 

او سپس در سریال در جستجوی آرامش بازی کرد که در این سریال نیز بسیار خوب دیده شد. مهتاب در سریال سرباز نقش مینا خواهر یلدا با بازی الیکا عبدالرزاقی  را بازی می کند و از نقش های مهم این سریال است.

بیوگرافی مهتاب ثروتی

زندگی شخصی مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی ازدواج نکرده و مجرد است. او بسیار ورزش می کند، کتاب می خواند و موسیقی گوش می دهد.

مهتاب ثروتی در نقش مینا سریال سرباز

او دختری بسیار با انرژی است و بسیار به نظم اهمیت می دهد. او نظم زیادی در کارش دارد و عواملی که با او کار می کنند همیشه او را یکی از منظم ترین بازیگران می نامند.

 

مهتاب ثروتی علاقه زیادی به خوراکی دارد اما برای اینکه وزنش زیاد نشود در خوردن بسیار مراعات می کند. او دوستان زیادی در میان هنرمندان دارد و دوستانش او را بسیار مهربان می دانند.

مهتاب ثروتی بازیگر نقش سلما در سریال کیمیا

سریال‌های مهتاب ثروتی

سریال سرباز  (1399)

سریال در جستجوی آرامش (1396)

سریال کیمیا (1392)

سریال روح الله (1392)

 

فیلم‌های مهتاب ثروتی

فیلم تلویزیونی آخرین زمزمه (1392)

فیلم متولد 65 (1394)

فیلم هدیه (1392)

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.