2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل آرش مجیدی بازیگر نقش یحیی در سریال سرباز

بیوگرافی کامل آرش مجیدی بازیگر نقش یحیی در سریال سرباز

آرش مجیدی بازیگر که اهل شیراز است یکی از بازیگران محبوب تلویزیون است او در سریالهای زیادی از جمله دلدادگان و سرباز بازی کرده است بیوگرافی کامل آرش مجیدی را بخوانید

دوات آنلاین-آرش مجیدی بازیگر  نقش یحیی در سریال سرباز در سال 53 در شیراز به دنیا آمده است. با بیوگرافی او آشنا شوید.

 

آرش مجیدی بازیگری از استان فارس

آرش مجیدی کارش را با بازی در تئاترهای شیراز  شروع کرد و سپس وارد تلویزیون و سینما شد. او در فیلم پرحاشیه شوکران یکی از بهترین بازی هاش را ارائه داد.

 

آرش مجیدی در آباده استان فارس به دنیا آمده است و بعد از پایان دبیرستان در رشته  کارشناسی ادبیات نمایشی تحصیل کرد. او کارمند ذوب آهن بخش متالوژی بود. فرزند اول خانواده است، به صورت حرفه ای پاراگلایدر می کند.

 

 آرش مجیدی می گوید: بچه که بودم، دوست داشتم، بزرگ که شدم پارتیزان شوم، از بس فیلم های پارتیزانی می دیدم، فکر می کردم، پارتیزانی یک شغل است.

بیوگرافی کامل آرش مجیدی

مجیدی با سریال رستگاران درنقش یک پلیس چهره شد و همچنین با ایفای نقش در سریال زیر هشت ساخته سیروس مقدم نشان داد در میان مردم شناخته شد.

 

آرش مجیدی چه طور بازیگر شد

 آرش مجیدی درباره اینکه چرا بازیگر شده است می گوید: من به منظور لذت بردن از بازی و بازیگری وارد این حرفه شده ام. بد نیست که اتفاقاً آدم بداند که می خواهد در این حرفه به یک چهره تبدیل شود. معتقدم خوب است که آدم ها با خودشان صاف و صادق باشند و بگویند من برای چنین چیزی وارد این کار شده ام. من هم برای این وارد شده ام که به معنای مطلق بازی را دوست داشتم، یعنی یک آدم دیگر بودن را دوست داشتم.

 

 او رابطه خوبی با پدرش دارد و اور ا رفیق خودش می داند اما می گوید ورود به حرفه بازیگری چندان برایش بی دردسر نبوده و خانوادهاش با بازیگر شدنش موافق نبودند.

آرش مجیدی بازیگر سریال سرباز

او می گوید: پدرم مهندس متالوژی و مادرم معلم بودند. آنها معتقد بودند هنر نان و آب ندارد و زندگی ام را تامین نمی کند. البته راست می گفتند. (می خندد) اما اگر باز هم به آن دوران برگردم همین مسیر را انتخاب می کنم چون هر کاری سختی های خودش را دارد ولی لذت هایی هم کنارش است. خانواده من آن دوره خیلی با این شغل مشکل داشتند. می گفتند:«دانشگاه بروی و تئاتر بخوانی؟!» اصلا برایشان قابل قبول نبود تا جایی که تصمیمم را گرفتم و خانه را ترک کردم.

 

در دوره ای طولانی از یکدیگر دور بودیم ولی خب در حال حاضر وضعیت خوب است. شاید الان وقتی پدرم به برخی از مکان هایی می رود که پسرش را می شناسند، تا اندازه ای این مسئله برایش حل شده است ولی این مسئله در جهان بینی من حل شده است. معتقدم اگر فرزندم می خواهد چوپان هم شود، نباید جلویش بایستم .

 

ازدواج آرش مجیدی

آرش مجیدی در سال 83 با ملیشیا مهدی زاده ازدواج کرد. او درباره نحوه آشنایی با همسرش می گوید:من و همسرم سال 83 ازدواج کردیم و فکر می کنم یکی از بزرگ ترین شانس های من ازدواج کردنم بود. چون همسرم همه جوره با من کنار آمد و شرایط رشد در هر فعالیت و علاقه مندی را به من داد.

 

 ما بعد از 10 سال بچه دار شدیم چون معتقد بودم باید به سطحی از رفاه برسیم و امکانات ویژه در اختیار داشته باشیم و بعد بچه داشته باشیم ولی بعد از گذشت 2 سال از حضور میشا کنارمان می بینیم هیچ چیز تغییر نکرده و اتفاق خاصی نیفتاده و شرایط، همان شرایط است و خوشحالم که میشا هست. فکر می کنم بهترین اتفاق زندگی من میشاست که کل دلخوشی زندگی ام است.

 

دوری از شهرت

 آرش مجیدی با حامد بهداد و حمید گودرزی هم دانشگاهی بوده است او می گوید به مدت 6 ماه با حامد بهداد هم خانه بوده و دوران خوشی را با هم داشتند.

 

آرش مجیدی از شهرت خوشش نمی آید هرچند دیده شدن را دوست دارد اما از اینکه شهرت آرامشش را بهم بزند خوشش نمی آید.  او یکی از بازیگران اصلی سریال سرباز است.

 

بازی در نقش یحیی در سریال سرباز

آرش مجیدی که با بازی در سریال‌ دلدادگان بسیار دیده شد در سریال سرباز نقش یحیی را که شخصیت اصلی مرد است بازی کرده است.

آرش مجیدی و منوچهر هادی در سریال دلدادگان

فیلم‌ها و سریال‌های آرش مجیدی

۱۳۹۷ سریال سرباز  بازیگر هادی مقدم دوست     

۱۳۹۶ دلدادگان         بازیگر منوچهر هادی

۱۳۹۳ رنگ شک     بازیگر فریبرز عرب نیا      

۱۳۹۳ پازل   بازیگر ابراهیم شیبانی

۱۳۹۳ جلال‌الدین      بازیگر شهرام اسدی و آرش معیریان         

‏۱۳۹۲ سرزمین کهن  بازیگر کمال تبریزی و سید جمال سید حاتمی       

۱۳۹۰ شیدایی بازیگر محمدمهدی عسگرپور  

۱۳۸۹ ارمغان تاریکی         بازیگر جلیل سامان   

۱۳۸۹ زیر هشت      بازیگر سیروس مقدم 

۱۳۸۷ رستگاران      بازیگر سیروس مقدم 

۱۳۸۵ آخرین گناه     بازیگر حسین سهیلی زاده    

۱۳۸۴ و خداوند عشق را آفرید       بازیگر مسعود شامحمدی        

۱۳۸۳ من یک مستاجرم      بازیگر پریسا بخت‌آور         

۱۳۸۲ راز شیوا

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.