2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
معرفی کامل سریال سرباز + خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

معرفی کامل سریال سرباز + خلاصه داستان، بازیگران و ساعت پخش و تکرار

موضوع سریال سرباز چیست؟ این سریال چند قسمت است و کدام بازیگران در آن بازی کرده‌اند؟ تکرار آن چه ساعتی پخش خواهد شد؟

دوات آنلاین-سریال # سرباز یک سریال عاشقانه حماسی است که هادی مقدم دوست آن را کارگردانی کرده و نویسندگی آن را ‌ حمید نعمت الله و مقدم دوست برعهده دارند.

عکس هایی از سریال سرباز

# سرباز محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و ستاد کل نیروهای مسلح (قرارگاه مهارت آموزی) است و جلوه های ویژه سنگینی دارد

عکس هایی از سریال سرباز

خلاصه داستان سریال # سرباز

سریال # سرباز حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است .

عکس هایی از سریال سرباز

در خلاصه داستان آن آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشینکوی سربازان و رندانم چو شمع...

عکس هایی از سریال سرباز

قرار بود شخصیت‌های سریال به فراخور قصه به مناطق زلزله‌زده سفر کنند و بخشی‌هایی از قصه در جریان کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان روایت شود اما با توجه به وقوع سیل در شهرهای مختلف، به منظور همدردی با مردم و در جهت به روز شدن هر چه بیشتر قصه، سکانس‌های مربوط به مناطق زلزله‌زده به مناطق سیل‌زده تغییر پیدا کرده است،

عکس هایی از سریال سرباز

بازیگران سریال # سرباز

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، دریا بخشنده، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه هستند.

عکس هایی از سریال سرباز

سریال # سرباز چند قسمت است

سریال # سرباز ۵۰ قسمت 45 دقیقه‌ای است.

عکس هایی از سریال سرباز

این سریال در شهرهای مختلفی چون تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده است.

عکسی از سریال سرباز

ساعت پخش و تکرار سریال # سرباز 

سریال # سرباز که از شبکه سه پخش می‌شود شب‌ها بعد از اذان مغرب روی آنتن می‌رود و می‌توانید تکرار آن را در ساعت‌های 6 صبح و 2 بعدازظهر روز بعد خواهد بود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.