2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر نقش ماری در سریال خاتون

بیوگرافی مهتاب ثروتی بازیگر نقش ماری در سریال خاتون

مهتاب ثروتی در سریال خاتون نقش دختری دو رگه به نام ماری را بازی می کند. با او بیشتر آشنا شوید.

دوات آنلاین -مهتاب ثروتی بعد از بازی در 15 فیلم و سریال برای علاقه مندان به سینما چهره ای کاملا شناخته شده است که این بار او را در نقش ماری در سریال خاتون می بینند. بیوگرافی این بانوی هنرمند در ادامه آمده است.

 مهتاب ثروتی در سریال خاتون نقش ماری را بازی کرده است

شروع بازیگری مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی برای دنبال کنندگان سریال های تلویزیونی کاملا آشنا است  او را با نقش هایش در سریال های کیمیا و در جست و جوی آرامش به یاد می آورند. این بازیگر که در بهمن سال 1370 به دنیا آمده بعد از اتمام تحصیلاتش در رشته عکاسی در سال 1394 با فیلم متولد 65 به کارگردانی مجید توکلی وارد سینما شد.

 

او یک سال بعد در دو فیلم بی نامی و حریم شخصی بازی کرد و بعد از آن به این حرفه در سینما و تلویزیون ادامه داد.

 مهتاب ثروتی در سریال خاتون نقش ماری را بازی کرده است

حضور مهتاب ثروتی در سینما

ثروتی در این سال ها در سینما حضور فعالی داشته است. فیلم پاستوریونی و دختران زمستان کارهای او در سال 1397 است.

 

ثروتی سپس در سال 98 در سه فیلم پروا، جوجه تیغی و شیطان وجود ندارد بازی کرد. او همچنین در سال 1400 در فیلم چهره به چهره به کارگردانی بابک بهرام بیگی با هانیه توسلی هم بازی شد.

 

فیلم های کولبرف و دون ژوان از دیگر کارهای این بانوی هنرمند است.

 مهتاب ثروتی در سریال خاتون نقش ماری را بازی کرده است

سریال های مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی بعد از این که در سریال کیمیا نقش سلما را بازی کرد به شهرت زیادی رسید. او بعد از آن در مجموعه های پرستاران و در جست و جوی آرامش به ایفای نقش پرداخت.

 

ثروتی سپس برای مدتی از تلویزیون دور بود تا این که در سال 97 در سریال سرباز جلوی دوربین رفت. این مجموعه در سال 99 پخش شد اما توفیق چندانی به دست نیاورد.

 

بازی در نقش ماری در سریال خاتون

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان مجموعه ای تاریخی است. در این سریال می بینیم زندگی یک خانواده از شهریور سال 1320 و اشغال ایران توسط متفقین چگونه دگرگون می شود و چه وقایعی برای اعضای آن رخ می دهد. در این میان ماری دختری دو رگه است که پدرش ایرانی است و فریدون خان نام دارد و مادرش نیز آلمانی است. ماری دختردایی شیرزاد است و اتفاقات زیادی برای او رخ می دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.